جانشین فرمانده انتظامی استان از بازداشت سارقان خودرو که در شهرستان‌های دامغان و شاهرود سرقت کرده بودند، خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۷۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷ 05 March 2024

به گزارش تابناک سمنان، سرهنگ سید علی میراحمدی امروز (۱۵ اسفند ماه) اظهار کرد: درپی وقوع چند فقره سرقت از داخل خودرو در شهرستان دامغان، دستور اکید صادر شد تا ماموران به‌صورت ویژه و تخصصی نسبت به پیگیری موضوع اقدام کنند.

وی به گشت‌زنی‌های هدفمند و تحقیقات گسترده و غیرمحسوس پلیس در این رابطه اشاره و بیان کرد: ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان دامغان در تعقیب و مراقبت‌های شبانه‌روزی یکی از سارقان سابقه‌دار، متهم را هنگام سرقت یک دستگاه خودروی پراید شناسایی و دستگیر کردند.

او با بیان اینکه سارق در تحقیقات به ۱۳ فقره سرقت خودرو با همدستی دو نفر از دوستان خود در شهرستان‌های دامغان و شاهرود اعتراف کرد، گفت: در بازرسی از خانه یکی از متهمان، یک دستگاه خودروی پراید سرقتی که اوراق شده بود، کشف شد.

وی به شناسایی و بازداشت همدستان سارق خودرو اشاره و اظهار کرد: پرونده‌ای در این رابطه تشکیل شد و تحقیقات تکمیلی از سارقان همچنان ادامه دارد.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان با اعلام اینکه مشارکت مردم و دستگاه‌ها و همکاری آن‌ها با پلیس برای کاهش وقوع سرقت ضروری است، افزود: برخورد قاطع پلیس با سارقان و ایجاد فضای ناامن برای آن‌ها و ارتقای سطح آگاهی عمومی با تشدید اقدامات پیشگیرانه موجب کاهش وقوع سرقت خواهد شد.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار