رئیس ستاد انتخابات فارس: ۳ میلیون و ۷۰۳ هزار نفر در استان، واجد شرایط رأی دادن هستند، که از این تعداد ۱۴۶ هزار نفر برای نخستین بار در انتخابات شرکت می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۵۶۳۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰ 28 February 2024

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: رئیس ستاد انتخابات فارس گفت: ۳ هزار و ۵۱۴ شعبه اخذ رأی در استان برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری پیش بینی شده است.
اسماعیل قزل سفلی افزود: تعرفه‌ها چاپ و مقدمات برگزاری انتخابات فراهم شده است که به تفکیک حوزه‌های انتخابیه توزیع می‌شود.
او گفت: ۳ میلیون و ۷۰۳ هزار نفر در استان، واجد شرایط رأی دادن هستند، که از این تعداد ۱۴۶ هزار نفر برای نخستین بار در انتخابات شرکت می‌کنند.
به گفته رئیس ستاد انتخابات فارس: در انتخابات پیش رو، نیازی به درج مهر در شناسنامه‌ها نیست و هم‌استانی‌های می‌توانند با به همراه داشتن شناسنامه، کارت ملی، گواهینامه، کارت پایان خدمت و همچنین گذرنامه به شعب اخذ رأی مراجعه در بزرگترین فعالیت اجتماعی و سیاسی سال ۱۴۰۲ نقش‌آفرینی کنند.
قزل سفلی گفت: انتخابات نیمه الکترونیک برگزار می‌شود و احراز هویت مراجعه‌کنندگان به شعب اخذ رأی به‌صورت برخط است و مابقی فرآیند‌ها به‌صورت دستی انجام خواهد شد.
او گفت: انتخابات تمام الکترونیکی تنها در ۴ حوزه انتخابی برگزار می‌شود و بر اساس اعلام دستگاه‌های متولی در استان فارس حوزه انتخابی تمام الکترونیکی نداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار