با هرگونه زراعت و برداشت آب در اراضی منابع ملی بند بهرام سد ملاصدرا در شهرستان اقلید به شدیدترین شکل ممکن برخورد می‌شود.
کد خبر: ۱۱۶۳۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۸ 22 April 2024

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس در جلسه هماهنگی رفع تصرف اراضی ملی سد ملاصدرا و پیشگیری از استقرار موتور پمپ‌های غیر مجاز گفت: شرکت آب منطقه‌ای پارسال توانست با تدابیر خاصی در مدیریت منابع آب بخصوص انسداد چاه‌های غیرمجاز قدم‌های مثبتی بردارد.
ابراهیم ابراهیمی افزود: انسداد ۲هزار و ۷۸۹ حلقه چاه غیر مجاز در سال ۱۴۰۲ قابل تقدیر است.
وی افزود: با هر گونه کشت و زرع و برداشت آب در اراضی منابع ملی بند بهرام سد ملاصدرا در شهرستان اقلید به شدیدترین شکل ممکن برخورد می‌شود.
کریمی مزیدی معاونت حفاظت و بهره برداری شرکت هم گفت: با توجه به میانگین بارش ۱۹۴ میلیمتر و کاهش۳۲ درصدی میانگین بلند مدت بارش ها در فارس نسبت به پارسال، مدیریت منابع آب و برخورد با تخلفات آبی از اولویت‌های این شرکت است.

گشت‌زنی مشترک ماموران یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و گروه‌های گشت و بازرسی شرکت آب منطقه‌ای فارس با مساعدت نیروی انتظامی و همچنین تهیه گزارش تخلف و ارسال به محاکم قضایی و نیز ممانعت از سوخت‌رسانی احتمالی به دستگاه‌های موتورپمپ غیرمجاز از مهمترین تصمیمات جلسه بود.
اقلید از شهرستان‌های شمالی فارس است که در ۲۷۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

برچسب ها: کشت ، بند بهرام ، برداشت آب
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار