رئیس ستاد انتخابات استان سمنان از انجام قرعه‌کشی برای پخش تبلیغات نامزدهای انتخابات حوزه‌های انتخابیه این استان در صداوسیمای مرکز استان سمنان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۵۱۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۱ 19 February 2024

به گزارش تابناک سمنان، احمد ریواده امروز (۳۰ بهمن ماه) در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: علاوه بر نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، دو نامزد تاییدصلاحیت‌شده خبرگان رهبری می‌توانند از این ظرفیت برای ارائه برنامه‌های خود استفاده کنند.

وی با بیان اینکه قرعه‌کشی زمان پخش تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس و خبرگان برعهده هیأت استانی بررسی تبلیغات است، افزود: تعیین چهار فرکانس اختصاصی از سوی صداوسیمای استان برای تبلیغ نامزدها، از ظرفیت‌های قانونی انتخابات در این دوره است. امروز زمان‌بندی برنامه تبلیغات نامزدها از طریق قرعه‌کشی تعیین شد و نامزدهای انتخابات مجلس در هر چهار حوزه انتخابیه می‌توانند تبلیغات خود را از سوم اسفند تا پایان مهلت قانونی تبلیغات از طریق این فرکانس‌ها به مردم استان ارائه دهند.

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان توضیح داد: با توجه به حساسیت موضوع و رعایت عدالت بین نامزدها، قرعه‌کشی به‌صورت مجزا و به تفکیک هر حوزه انتخابیه و برای ایام مجاز تبلیغات توسط این هیأت برگزار شد. با توجه به راه‌اندازی کانال‌های مجازی تلویزیونی حوزه‌های انتخابیه، بسته‌های تبلیغاتی ۲۰ دقیقه‌ای نامزدها از طریق کانال‌های مربوط پخش خواهد شد.

معاون سیاسی - امنیتی استاندار سمنان یادآوری کرد: صداوسیمای مرکز سمنان در یک فراخوان، از داوطلبان تایید صلاحیت‌شده خواسته بود برای استفاده از ظرفیت فرکانس‌های اختصاصی راه‌اندازی‌شده ثبت‌ نام کنند.

ریواده با بیان اینکه تبلیغات انتخابات خبرگان رهبری در استان آغاز شده است، اضافه کرد: هر دو نامزد تایید صلاحیت‌شده خبرگان در استان از امروز ۳۰ بهمن می‌توانند از طریق صدا و سیمای مرکز سمنان به ارائه برنامه‌های تبلیغی خود بپردازند.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار