امام جمعه شهرستان خلخال گفت: حضور در راهپیمایی 22 بهمن به عنوان یک وظیفه ملی برای ملت ایران بوده و با خلق حماسه‌ای دیگر در این روز بار دیگر شور و شعور انقلابی خود را به نمایش خواهیم گذاشت.
کد خبر: ۱۱۵۳۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۲ 09 February 2024

به گزارش تابناک اردبیل، حجت الاسلام کریم اسدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، با تبریک ایام الله دهه فجر اظهار کرد: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن به عنوان یک وظیفه ملی برای ملت ایران است و تمام مردم آزاده و انقلابی شهرستان خلخال با حضور در جشن ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی بار دیگر شور و شعور انقلابی خود را به منصه ظهور خواهند رساند.

وی افزود: روز ۲۲ بهمن یک روز و جلوه‌ای از خدمت امام راحل به ملت ایران است و در این روز بار دیگر با حضور قاطع در راهپیمایی ۲۲ بهمن دفاع از حریم ولایت و انزجار خود از آمریکا را به نمایش خواهیم گذاشت.

رفع مشکلات شهرستان خلخال نیازمند حرکت و مدیریت جهادی است

حجت الاسلام اسدی با اشاره به نیاز مدیریت جهادی در رفع مشکلات شهرستان خلخال عنوان کرد: در حوزه بهداشت و درمان شهرستان خلخال، پیگیری لازم برای اخذ دستگاه MRI برای شهرستان خلخال از سوی مسؤولان دانشکده علوم پزشکی خلخال انجام شده، ولی تا به امروز نصب این دستگاه و هم چنان در بلاتکیفی به سر می‌برد و لذا انتظار می‌رود مسؤولان کشوری نسبت به رفع این مشکل مردم اقدام کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان خلخال گفت: یکی دیگر از مشکلات شهرستان خلخال در حوزه سد‌های معیشتی است که متاسفانه مغفول مانده است و به همین دلیل روستا‌ها با مشکلاتی مواجه هستند و رفع این مشکل نیز نیازمند حرکت جدی و جهادی است.

حجت الاسلام اسدی مشکل اشتغال در شهرستان خلخال را یادآور و گفت: مساله اشتغال به دغدغه خانواده تبدیل شده و باید یک حرکت جهادی در این زمینه برای حل مشکلات جامعه و مردم خلخال انجام گیرد.

وی با اشاره به ماه رجب و ویژگی شایسته این ماه روز پاسدار، روز جانباز و ولادت امام سجاد (ع) را تبریک گفت و حضرت عباس (ع) را الگویی ویژه برای پاسداران وجانبازان و بسیجیان عنوان کرد.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار