مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی، ارتش را نماد صلابت و اقتدار کشور دانست.
کد خبر: ۱۱۶۳۰۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۴ 17 April 2024

به گزارش تابناک اردبیل، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده ۲۹ فروردین در جمع خبرنگاران گفت: نامگذاری ۲۹ فروردین به نام روز ارتش توسط امام خمینی (ره) آن هم در روز‌هایی که دشمنان جمهوری اسلامی درصدد انحلال ارتش بودند نشان از درایت ایشان دارد.

وی ارتش جمهوری اسلامی ایران را نماد صلابت و اقتدار کشور عنوان کرد و افزود: غیرت و مردانگی نیرو‌های دلاور که دل در گروی عشق به ایران دارند، در دفاع از کشور بینظیر و یه افتخار و مباهات است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران نمونه برجسته‌ای از ولایتمداری، اخلاق مداری، صلابت و قدرت است.

جعفرزاده اضافه کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی همواره سدی در برابر توطئه‌های دشمنان بوده و در سایه دوراندیشی و اقتدار فرمانده کل قوا خوش درخشیده و قدرتمند در برابر هر تنشی ایستاده است.

وی بیان کرد: نیرو‌های ولایت‌مدار ارتش در دوران دفاع مقدس با همه توان در بخش‌های دریایی، زمینی و هوایی از کیان ایران اسلامی دفاع کرده و برای قطع کردن دست متجاوزان از خاک میهن اسلامی حماسه‌های بزرگ و به یادماندنی خلق کردند که همواره بر تارک تاریخ این مرز و بوم خواهد درخشید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خاطرنشان شد: ایران اسلامی به برکت وجود نیرو‌های مسلح به‌ویژه ارتش، قدرت مطلق منطقه را دارد و سبزپوشان نظام باید با اتکا بر داشته‌ها و ظرفیت‌های موجود و تقویت آموزه‌های دینی همواره به فکر پیشرفت این نهاد باشند و با ابداعات در زمینه‌های مختلف جنگی و نظامی، جایگاه خود را هر روز در بین قدرت‌های نظامی دنیا مستحکم‌تر کند.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار