آیین افتتاح گازرسانی به ۳۴ روستای استان قزوین به صورت نمادین در روستای کهوان شهرستان آبیک برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۵۲۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۹ 03 February 2024

به گزارش تابناک قزوین، همزمان با سومین روز از دهه فجر مراسم افتتاح آیین گازرسانی به ۳۴ روستای استان قزوین، عصر امروز به صورت نمادین در روستای کهوان شهرستان آبیک برگزار شد.

گازرسانی به چهار روستای توداران، کهوان، طیخور و حاجی آباد شهرستان آبیک به طول ۲۷.۵ کیلومتر و با ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار، طی ۹ ماه اجرا شده است.

علی حجتی پور مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین در مراسم افتتاح گفت: همزمان با آغاز دهه مبارک فجر ۳۴ روستای استان قزوین با یک هزار میلیارد ریال اعتبار از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند ند و بر این اساس ۱۸۰۰ خانوار دیگر از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

۹۱ روستا از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند

وی افزود: براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته تا سال ۱۴۰۳ و با اعتباری بالغ بر ۲ هزار میلیارد ریال، بهره مندی ۹۱ روستای استان از نعمت گاز در دستور کار این شرکت قرار داده شده است.

این مسوول با اشاره به بهره مندی ۶۳۴ روستای استان قزوین از نعمت گاز طبیعی، خاطرنشان کرد: ۹۲.۶ درصد از خانوارهای روستایی استان به طور کلی از نعمت گاز بهره‌مند هستند که با پایان طرح گازرسانی در دست اجرا تا پایان سال ۱۴۰۳، این رقم به ۹۶.۹ درصد افزایش می‌یابد.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین ادامه داد: طی مدت ۲ سال و نیم ۸۴۵ کیلومتر عملیات شبکه گذاری، 786 مورد مشترک صنعتی و بهره مندی 91 روستا از نعمت گاز از جمله این اقدامات بوده است.

حجتی پور با اشاره به مسوولیت‌های اجتماعی صورت گرفته در این شرکت، افزود: ۵۰ میلیارد ریال اعتبار به منظور لوله‌کشی داخلی منازل مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) و سازمان بهزیستی به این شرکت تخصیص داده شده که تاکنون 30 میلیارد ریال آن هزینه شده، همچنین اشتراک پذیری رایگان هشت هزار و ۴۶۹ مشترک، معافیت گاز بهای هفت هزار و ۵۲۲ خانوار مددجوی کمیته امداد و بهزیستی از دیگر اقدامات شرکت گاز استان در خصوص مسوولیت های اجتماعی است.

وی به افتتاح گازرسانی به ۱۲۵ پروژه با هزینه‌ای بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان در دهه فجر خبر داد و گفت: گازرسانی به مجتمع گلخانه‌ای نودهک،گازرسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی وگازرسانی به شهرک صنعتی طارم انجام شده بخشی از پروژه‌های شرکت گاز هستند.

مردم افراد دلسوزتر و معتمدتر را انتخاب کنند

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین هم در این مراسم بر انتخاب افراد دلسوزتر، مردمی تر، سالم تر، با صداقت تر و معتمدتر و امانتدار در انتخابات از سوی مردم تاکید کرد و گفت: مردم مسوولان را با سلامت عملکردشان و همراهی آنان با منافع خودشان می‌سنجند و با بصیرت و درایت برای سرنوشت خود با انتخاب درست تصمیم می‌گیرند.

وی مشارکت گسترده مردم در انتخابات را منشا قدرت ذکر و خاطرنشان کرد: مردم با حضور گسترده در انتخابات نشان می‌دهند که پیگیر توسعه و تعالی کشور هستند و همراه با پیشرفت کشور در برابر دشمنان و بدخواهان ایستاده‌اند.

به گزارش فارس، در این مراسم مردم روستاهای طیخور، توداران، کهوان و حاجی آباد خواستار رفع مشکل کمبود آب شرب، آسفالت مسیر جاده، نصب علایم و راهنمایی رانندگی و گاردریل در نقاط خطرناک جاده و اختصاص آب از سد طالقان به این روستاها شدند.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار