مدیرکل کمیته امداد استان زنجان افزود: در سطح استان ۲۶ هزار خانوار زیر چتر حمایت کمیته‌امداد استان زنجان هستند و خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته جشن خودکفایی ۲ هزار مددجوی زنجانی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۵۲۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۰ 03 February 2024

به گزارش تابناک زنجان، روح‌اله صالحی، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به اینکه یکی از موضوعات مورد توجه کمیته‌امداد شفاف‌سازی و ارائه گزارش به رسانه‌هاست، اظهار کرد: همین همراهی و ارتباط با رسانه‌ها موجب شده است که کمیته امداد جزو سه استان برتر در زمینه اطلاع‌رسانی باشد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان افزود: در سطح استان ۲۶ هزار خانوار زیر چتر حمایت کمیته‌امداد استان زنجان هستند و خوشبختانه با تلاش‌های صورت‌گرفته جشن خودکفایی ۲ هزار مددجوی زنجانی برگزار خواهد شد.

وی گفت: از ابتدای سال ۲ هزار و ۴۰۰ خانواده از چرخه حمایت خانواده خارج شده و ۵۰۰ خانواده جدید هم در راستایی توانمندسازی شناسایی شده‌اند.

صالحی خاطرنشان کرد: در طول دهه فجر ۳ هزار و ۶۳۳ طرح اشتغال‌زایی با ۳۳۵ میلیارد ریال اعتبار در قالب مشاغل خرد و خانگی افتتاح می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از تحویل ۴۵ سری جهیزیه همزمان با دهه فجر نیز خبر داد و گفت: همچنین در این ایام سه سری جهیزیه اهدا و ۴۰۰ مددجو نیز به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

وی از افتتاح کلینیک رز برای ارائه خدمات مشاوره به مددجویان هم خبر داد و گفت: این کلینیک برای شناسایی مشکلات فرهنگی خانواده‌ها فعالیت می‌کند و ۳۵ هزار خدمت مشاوره‌ای و فرهنگی از ابتدای سال توسط این کلینیک ارائه شده است.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار