مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده، ۲۶ پایگاه بهزیستی و ۱۱ موسسه خیریه که از این دستگاه مجوز دریافت کرده‌اند با استقرار صندوق‌ها در سطح استان نسبت به دریافت زکات فطره مردم زنجان اقدام خواهند کرد.
کد خبر: ۱۱۶۲۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۱ 09 April 2024

به گزارش تابناک زنجان، روح اله خدابنده‌لو اظهار کرد: صندوق مشترک با کمیته امداد امام خمینی (ره) و با محوریت شورای زکات استان زنجان برای جمع‌آوری زکات فطره مومنان روزه‌دار در استان زنجان مستقر خواهند شد.

وی با بیان اینکه مبلغ فطریه جمع‌آوری شده هر شهرستان به منظور کمک به نیازمندان همان شهرستان هزینه خواهد شد، تصریح کرد: مبالغ جمع‌آوری شده جهت ایجاد مسکن، تعمیر و تجهیز منازل، اشتغال و درمان، تسهیل ازدواج و تامین جهیزیه معلولان و مددجویان نیازمند و تهیه مواد غذایی خانواده‌های نیازمند هزینه می‌شود.

خدابنده‌لو با بیان اینکه سال قبل بیش از ۱۰ میلیارد ریال زکات فطره جمع‌آوری و در بین نیازمندان توزیع شد، تصریح کرد: جذب مشارکت‌های مردمی در رفع مشکلات مددجویان و جامعه هدف بهزیستی نقش بسزایی دارد.

وی یادآور شد: همه نذورات نقدی و غیرنقدی اهدایی از سوی خیرین بین نیازمندان، سالمندان، ایتام و دیگر مددجویان در اسرع وقت توزیع می‌شود.

مدیرکل بهزیستی زنجان خاطرنشان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در زمینه جذب زکات فطره به‌صورت الکترونیکی مردم مومن و خیر استان می‌توانند زکات خود را علاوه بر روش حضوری، از طریق کد دستوری #۲۵۰۰۰*۶۶۵۵* و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۱۷۸۲۱۶۸ و شماره حساب ۴۱۶۸۰۳۴۵۴۱۷۶۶۵۴۸ واریز کنند.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار