رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خلخال گفت: مراسم دینی و عبادی اعتکاف خواهران و برادران در شهرستان خلخال آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۵۱۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۳ 25 January 2024

به گزارش تابناک اردبیل، حجت الاسلام حسین مولاپور امروز در بازدید از مساجد شهر خلخال در آغازین ساعات شروع مراسم دینی وعبادی اعتکاف شهرستان خلخال اظهار کرد: مراسم دینی و عبادی اعتکاف از بامداد روز پنجم بهمن آغاز و از سوی اداره تبلیغات اسلامی تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری شایسته این محفل عبادی و فرهنگی برنامه‌ریزی شده است.

عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان خلخال با تبریک حلول ماه رجب و ولادت با سعادت حضرت امیرالمومنین علی (ع) و جایگاه خاص ماه رجب گفت: ماه رجب ماه دستیابی به نورانیت، آمرزش گناهان و خارج شدن از ظلمات است و نباید از ماه رجب غافل شد.

وی به استقبال شایسته خواهران و برادران دینی شهرستان خلخال به امر اعتکاف اشاره کرد و افزود: امسال به دلیل داشتن ظرفیت بالا و علاقه‌مندی قشر نوجوان و جوانان و دانش آموزان به این امر عبادی ظرفیت افزایش داده شد و امسال بیش از ۵۲۰ نفر از خواهران و برادران در اعتکاف شهرستان خلخال حضور دارند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خلخال گفت: به لحاظ حضور گسترده خواهران در برنامه اعتکاف امسال دو مسجد حضرت امام جعفر صادق (ع) و مسجد حضرت فاطمه الزهرا (س) به لحاظ زیرساخت خوب برای حضور معتکفین انتخاب شده است و مسجد مهدیه شهر خلخال به لحاظ قرار گیری در مرکز شهر خلخال برای حضور برادران معتکف انتخاب شده است.

وی اصلی‌ترین پیام ایام اعتکاف و محوریت برنامه در این ایام را تشکیل قرارگاه فرهنگی خواهران و برادران و استفاده از کارشناسان مذهبی در حوزه دین‌مداری با محتوای فرهنگی و دینی، ادعیه، قرآن و مفاهیم اسلامی عنوان کرد.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار