مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت استان همزمان با اعیاد شعبانیه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۱۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۰ 25 January 2024

به گزارش تابناک اردبیل، امیر رجبی در جلسه شورای توسعه فعالیت‌های قرآنی استان که در سالن جلسات ارشاد اسلامی اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: نمایشگاه قرآن و عترت استان به مدت ۷ روز از ۲۸ بهمن ماه با مشارکت دستگاه‌های فرهنگی، موسسات و نهاد‌های فرهنگی و قرآنی و مجموعه فعال انتشارات قرآنی و مذهبی، خبرگزاری‌ها، رسانه‌های جمعی و دیجیتال، نرم‌افزار‌های جدید قرآنی، شرکت‌های ارائه‌دهنده محصولات فرهنگی - هنری قرآنی برگزار خواهد شد.

وی افزود: موضوعات مهمی از جمله حجاب و عفاف (بانوان)، آموزش کودکان و نوجوانان و خانواده‌های قرآنی، مشاوره خانواده، جهاد تبیین، جوانی جمعیت در خبرنامه‌های این نمایشگاه گنجانده شده است تا نمایشگاه پرباری برای خانواده‌ها و علاقه‌مندان باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: نمایشگاه امسال میزبان جمعی از سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی و موسسات قرآنی، مراکز علمی و دانشگاهی مرتبط، احیای اماکن مذهبی و فرهنگی خواهد بود.

رجبی اضافه کرد: برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی با مضامین قرآنی، بررسی جایگاه قرآن به منظور ایجاد آرامش در خانواده، مهدویت، جُنگ، بازی‌های رایانه‌ای، محافل قرآنی، سرود، تواشیح و تجلیل، برگزاری آیتم‌هایی با محوریت آشنایی با نهج‌البلاغه، بخش موسسات قرآنی، مسجد پایگاه قرآنی، جلسات قرآنی خانگی؛ نشست وکارگاه، کافه قرآنی، بخش کودک و نوجوان از دیگر بخش‌های این رویداد فرهنگی خواهد بود.

وی گفت: این نمایشگاه به همت معاونت قران و عترت وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، شورای توسعه فعالیت‌های قرآنی استان، دستگاه‌هاونهاد‌های فرهنگی و معاونت فرهنگی مصلی امام خمینی اردبیل برگزار خواهد شد.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار