استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دشمن همه تلاش خود را برای عدم حضور و یا مشارکت حداقلی مردم در انتخابات انجام می‌دهد.
کد خبر: ۱۱۵۰۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۹ 21 January 2024

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، غلامعلی حیدری ظهر امروز در جلسه شورای اطلاع‌رسانی گفت: دهه فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن، روز چهارمحال و بختیاری و انتخابات از مناسبت‌های مهم پیش‌رو تا پایان سال جاری است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، ادامه داد: دشمن همه تلاش خود را برای عدم مشارکت و یا حضور حداقلی مردم در انتخابات انجام می‌دهد و از فضای مجازی و رسانه برای ناامیدکردن مردم استفاده می‌کند.

وی افزود: مردم علی‌رغم کارشکنی و توطئه دشمنان همیشه با بصیرت و هوشیاری در میادین مختلف نقش‌آفرینی کرده‌اند که این امر کار مسؤولان را دشوارتر می‌کند.

حیدری اضافه کرد: مسؤولان در مقابل مردم باید به وظایف خودشان عمل کنند و برای خدمت به مردم شب و روز نشناسند.

وی بیان کرد: همه تریبون‌ها با استفاده از ظرفیت خودشان اقدامات لازم را در پاسخ به دشمن انجام دهند که در واقع این اقدامات نوعی جهاد است.

استاندار چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: از ظرفیت دولتی و مردمی به مناسبت روز چهارمحال و بختیاری و دهه فجر استفاده شود و برنامه‌هایی هنرمندانه و در شان مردم برگزار شود.

وی تاکید کرد: دهه فجر بسیار مهم است و نباید در طول زمان کم‌رنگ شود بلکه هر سال باید شاهد برنامه‌های پرشورتری نسبت به سال گذشته باشیم.

حیدری اظهار داشت: ادارات علاوه بر اقدامات ظاهری باید نسبت به تولید محتوا اقدام کنند که این امر موجب آگاهی نسل جوان از پیشرفت ایران اسلامی می‌شود و مساجد مهم‌ترین پایگاه برای تبلیغات است.

وی تصریح کرد: طی ۲ سال گذشته طبق آمار‌های رسمی نرخ بیکاری استان هشت پله صعود داشته است که این مهم نتیجه کار جمعی است.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: سرکشی سرزده از بعضی ادارات و بررسی اقدامات آن‌ها به صورت میدانی در دستور کار است.

وی خاطرنشان کرد: هدف‌گذاری انجام برنامه‌ها باید برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار