رئیس جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: طی سال جاری 85 درصد تعهد اشتغال این سازمان و ادارات زیرمجموعه آن در سامانه رصد ثبت شده است.
کد خبر: ۱۱۵۰۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۹ 21 January 2024

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، حسین برزگر در جلسه شورای برنامه‌ریزی جهاد کشاورزی و ادارات تابعه چهارمحال و بختیاری گفت: طی سال جاری ۸۵ درصد تعهد اشتغال این سازمان و ادارات زیرمجموعه در سامانه رصد ثبت شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری افزود: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال مابقی تعهد اشتغال در حوزه جهاد کشاورزی محقق شود.

وی اضافه کرد: با توجه به بارش‌های سال زراعی گذشته وضعیت تولید در بخش‌های مختلف کشاورزی مطلوب بود و در سال زراعی جاری به دلیل کاهش چشمگیر بارش باید به دنبال بهره‌وری مطلوب در بخش کشاورزی باشیم.

برزگر به افزایش ۸۰ درصدی توسعه گلخانه‌ها، مجتمع‌های دامداری با همت و تلاش همه بخش‌های استان اشاره کرد و گفت: اجرای طرح‌های مختلف در بخش کشاورزی به همکاری بین بخشی نیاز دارد و در یک سال اخیر به دلیل تولید و تامین نهاده دغدغه زیادی از مردم رفع شد.

وی با بیان اینکه اجرای طرح‌های منابع طبیعی و آبخیزداری سالانه ۵۰ میلیارد تومان هزینه دارد، افزود: تامین اعتبار برای اجرای این طرح‌ها زمینه رشد بخش‌های مختلف کشاورزی را فراهم می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار