معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به پیش‌بینی ۷۹۱ شعبه اخذ رای در این استان، گفت:در مرحله پیش‌ثبت‌نام ۶۸۰ نفر داوطلب در حوزه‌های انتخابیه مختلف ثبت‌نام کردند و در نهایت ۱۱۰ نفر تایید صلاحیت شدند.
کد خبر: ۱۱۴۹۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۷ 16 January 2024

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، محسن حسین‌میرزایی صبح امروز در جلسه هیات بازرسی انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: جلسات مربوط به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان از یک سال قبل با حضور فرمانداران و بخشداران انجام شد که تا کنون ۲۱ جلسه مستمر و موثر در راستای تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی در خصوص برگزاری انتخابات این استان برگزار شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ۲۷ هیات اجرایی در ۱۲ شهرستان و بخش‌های مستقل از قشر‌های مختلف جامعه از جمله روحانیون، فرهنگیان و بانوان تشکیل شده است.

وی افزود: در مرحله پیش‌ثبت‌نام ۶۸۰ نفر داوطلب ثبت‌نام کردند که در نهایت ۱۱۰ نفر تایید صلاحیت شدند از این تعداد ۳۲ نفر از حوزه انتخابیه شهرکرد، بن، سامان و فرخ‌شهر، ۲۶ نفر حوزه انتخابیه لردگان، خانمیرزا و فلارد، ۲۶ نفر اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار و ۲۶ نفر از حوزه بروجن هستند.

پیش‌بینی ۷۹۱ شعبه اخذ رای در چهارمحال و بختیاری

حسین‌میرزایی اضافه کرد: ۷۹۱ شعبه اخذ رای برای چهارمحال و بختیاری پیش‌بینی شده است که با حضور فرمانداران، بخشداران و هیات‌های اجرایی جانمایی شده که از مجموع این تعداد بعضی شعب سیار برای بیمارستان‌ها و مناطق صعب‌العبور است.

وی بیان کرد: ۷۰ جلسه در سطح این استان برای گروه‌های تاثیرگذار و حلقه‌های میانی برای ترغیب و تشویق همگانی در خصوص شرکت در انتخابات پیش‌رو تشکیل شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: کاندید‌هایی که تایید صلاحیت شده‌اند یک بار فرصت دارند تا حوزه انتخابیه خود را طبق قانون و مقررات تغییر دهند.

وی یادآور شد: مشارکت حداکثری در انتخابات موجب بازتولید قدرت نرم در مقابل جنگ ترکیبی دشمن علیه کشور می‌شود و همچنین تاثیرگذاری زبان دیپلماسی در خارج از کشور، ناامیدی دشمنان و امیدآفرینی دوست‌داران را به دنبال دارد.

حسین‌میرزایی با اشاره به نقش بازرسان در انتخابات، بیان کرد: این گروه باید بدون اغماض و دقیق بر انتخابات بازرسی کنند، زیرا بازرسان مورد اعتماد مردم و عوامل برگزارکننده انتخابات هستند.

در انتخابات عمل به مُر قانون حرف اول را می‌زند

وی گفت: آن چه در انتخابات حرف اول را می‌زند، عمل به مُر قانون است که با بی‌طرفی در قول و فعل زمینه اعتماد مردم به عوامل برگزارکننده انتخابات را فراهم می‌کند و موجب افزایش مشارکت مردم در انتخابات می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: رای مردم حق‌الناس است و باید با تقوا و اجرای قانون از این حق صیانت شود چرا که اگر کوچک‌ترین تخلف یا تقلبی انجام شود هیچ ارزشی ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار