استاندار مرکزی:
استاندار مرکزی گفت: با توجه به کاهش بارندگی اعمال محدودیت درتامین انرژی آب و برق به صنایع در سال آینده وجود دارد.
کد خبر: ۱۱۴۸۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱ 14 January 2024

به گزارش تابناک مرکزی، فرزاد مخلص الائمه روز یکشنبه در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان مرکزی در ساوه، افزود: به دلیل کاهش بارش سال آینده به طور حتم با محدودیت‌هایی در تأمین آب و برق مواجهه خواهیم شد.

وی بیان داشت:در این راستا ضروری است دستور العمل های وزارت نیرو در خصوص بهینه سازی مصرف در برق و آب و شرکت‌های تجدید پذیر پر مصرف و باز چرخانی پساب در اسرع وقت انجام شود.

استاندار اظهار کرد: این استان هم اکنون رتبه اول مصوبات کارگروه های رفع موانع تولید و رتبه پنج را در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ کشور کسب کرده است و همچنین نرخ بیکاری با حدود ۲ درصد کاهش از ۸.۱ درصد مدت مشابه سال گذشته به به ۶.۳ درصد رسیده است.

مخلص الائمه گفت: نخستین مدرسه فنی در جوار صنایع در سطح کشور در اراک افتتاح شد و با توجه به ظرفیتی که شهرستان ساوه دارد امید است شاهد افتتاح دومین مدرسه فنی در جوار صنایع این شهرستان باشیم.

وی همچنین با بیان اینکه ساوه رتبه اول تعهد اشتغال در استان را دارد ،ادامه داد: در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری ساوه ۲۵ دستورکار در حوزه تامین زیرساخت ها، منابع تسهیلاتی، رفع تعهدات ارزی واحدهای تولیدی و شهرک های صنعتی این شهرستان بررسی و برای رفع این مشکلات ۱۸ مصوبه به تصویب مدیران استان رسید.

بازدید از دو واحد صنعتی و حضور در همایش بصیرتی فرماندهان و کارکنان بسیجی در ساوه از دیگر برنامه‌های استاندار در ساوه است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار