نماینده ولی فقیه در کردستان خطاب به اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کردستان گفت: نشست‌های کوچک و کارگروهی و تخصصی برای بررسی موضوعات و کاربردی برگزار کنید و از ایده‌های نخبگان و دانشگاهیان استفاده نمایید.
کد خبر: ۱۱۴۸۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۱ 11 January 2024

به گزارش تابناک کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی عصر امروز در جلسه هم‌اندیشی با اعضای شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی استان کردستان اظهار داشت: در روایتی از امام صادق آمده است، امنیت، عدالت و آسایش سه چیز است که همه مردم به آن احتیاج دارند و اهمیت آن باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده، ولی فقیه در کردستان خطاب به اعضای شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی کردستان گفت: نشست‌های کوچک کارگروهی و تخصصی برای بررسی موضوعات و کاربردی برگزار کنید.

وی عنوان کرد: شورای ائتلاف جدای از نشست با مسوولان، نشست‌های جذاب هم برای نخبگان، دانشگاهیان و معتمدین برگزار کند و ایده‌ها و صحبت‌های آنان را هم بشنود.

حجت‌الاسلام پورذهبی گفت: به لحاظ علمی بالاتر هستیم و در منطقه رقیب نداریم لذا تبیین چنین موفقیت‌هایی امیدآفرین است ضمن اینکه شورای ائتلاف جوانان باانگیزه و باابتکار را جذب کند.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: سوال این است چرا ایران تحریم می‌شود، مشخص است، چون آنان کسانی را تحریم می‌کنند که حرف برای گفتن داشته باشند و همانطور که حضرت آقا فرمودند، تمام پیشرفت‌های ما مربوط به دوران تحریم است.

وی با یادآوری پیشرفت کردستان از جمله حوزه پزشکی در بعد از انقلاب، گفت: در شهر سه هزار نفری سروآباد بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی با ۳۲ تخت فعال است و ۹ پزشک متخصص وجود دارد که قابل قیاس با گذشته نیست و این اقدامات اگر بیان شود امیدآفرین است.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار