همایش «سرآمدان دیار آفتاب» به بهانه بیستم دی ماه سالروز شهادت میرزا محمدتقی خان امیرکبیر به همت مسئولین استان مرکزی در تهران برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۴۸۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۱ 10 January 2024

به گزارش تابناک مرکزی،فرزاد مخلص الائمه استاندار استان مرکزی در این همایش گفت: این جلسه اگرچه اولین همایش دراین سطح در تهران است اما به فضل الهی ادامه‌دار خواهد بود تا ما بتوانیم به هدفمان یعنی همگرایی بین ظرفیت و استعداد نیروی انسانی استان مرکزی که خارج از استان اقامت دارند با درون استان، برسیم و انشاء الله در قالب دبیرخانه بحث‌ها را دنبال خواهیم کرد.

وی در ادامه افزود: در استان همه فرمانداران و دهیاران ما در بخش‌ها و شهرها، دهیاری‌ها و شهرستان‌ها کوچه به کوچه گشتند تا افراد شاخص را شناسایی کنند. شناسایی ما کامل نیست اما فکر می‌کنیم با توفیق نسبی خوبی روبه رو شدیم. با سازوکار مناسب و کمک شما تلاش می‌کنیم این جمع را تکمیل کنیم و فهرست افراد شاخص و تاثیرگذار استان مرکزی را توسعه دهیم. ما همه شما را جزو هویت استان مرکزی می‌دانیم ، هویت استان مرکزی شاکله غیرمادی استان است که بخش عمده‌اش متکی به سرمایه انسانی استان و بخش عمده این سرمایه خارج از استان ساکن هستند.

همچنین در پایان استاندار استان اعلام کرد که جایزه امیرکبیر از سال آینده تاسیس و به فعالان استان مرکزی یا خارج از استان که افتخارآفرینی می‌کنند اعطا خواهد شد و دبیرخانه آن نیز به زودی راه اندازی خواهد شد.

همایش «سرآمدان دیار آفتاب» به بهانه بیستم دی ماه سالروز شهادت میرزا محمدتقی خان امیرکبیر به همت مسئولین استان مرکزی در تهران برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار