مدیرکل بررسی‌های اقتصادی و توسعه کسب و کار شرکت مخابرات ایران گفت: مخابرات از عصر اینترنت عبور کرده و پا در مسیر جدیدی گذاشته که همانا بردن فن‌آوری‌های هوشمند به خانه‌های مردم است.
کد خبر: ۱۱۴۵۰۷۷
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۱ 24 December 2023

به گزارش تابناک کردستان به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، باقری در حاشیه حضور در نمایشگاه تلکام اظهار کرد: شرکت مخابرات ایران در نمایشگاه در کنار دیگر بازیگران این عرصه با اقتباس از فناوری‌های نوظهور، همچون هوش مصنوعی و اینترنت اشیا و با استفاده از ظرفیت تکنولوژی‌های روز این شرکت‌ها، در این عرصه می‌تواند پایه‌های خدمتی فناوری را در حوزه کسب و کار دیجیتال فراهم کند.

وی با اشاره به همکاری مخابرات با شرکت‌های دانش بنیان، گفت: در گذشته این همکاری در قالب کارفرمایی و پیمانکاری بوده، ولی امروزه در انقلاب صنعتی چهارم، این همکاری‌ها را در قالب اکوسیستم تعریف کردیم و در قالب انعقاد تفاهم‌نامه، نگاه ما به این همکاری نگاه زیست‌بوم است.

باقری افزود: در حقیقت شرکت مخابرات امروزه موفق شده با برند جدید IOTEL و با کمک حوزه‌های دیگر هم، چون شرکت‌های دانش‌بنیان و شرکت‌های فن‌آورانه به سمت هوشمندسازی زیستی قدم‌های مفیدی بردارد.

مدیرکل بررسی‌های اقتصادی و توسعه کسب و کار شرکت مخابرات ایران در زمینه هدف از برپایی این نمایشگاه اظهار داشت: هدف ما نشان دادن چهره جدید مخابرات است که از عصر اینترنت عبور کرده و پا در مسیر جدیدی گذاشته که همانا بردن فن‌آوری‌های هوشمند به خانه‌های مردم است.

وی در زمینه پیش‌بینی آینده مخابرات نیز گفت: در حال حاضر اپراتوری شرکت مخابرات یک برند ملی است، ولی با توانایی‌هایی که در بهبود فرایند رشد و توسعه انجام می‌شود و سرعتی که این عصر به خود گرفته به جرات می‌توان گفت ما پنج سال دیگر به یک برند فراملی تبدیل خواهیم شد.

باقری بزرگترین چالش، عدم حمایت از شرکت‌های استارتاپی و به تبع آن، خروج نخبگان از کشور است، البته با هدف و رویکردی که برای رشد وتوسعه مخابرات در آینده تعریف شده این روند رو به نزول است و قطعا در آینده از تیم‌های استارتاپی و دانش‌بنیان بیشتر حمایت خواهد شد و شعار این نمایشگاه به جوانان پژوهشگر ما این است که همه کار‌ها در ایران خودمان هم انجام شدنی است.

وی با اشاره به اینکه بالاترین فرصت، جایگاه و موقعیت شرکت مخابرات ایران برندی قابل اعتماد برای تمام مردم است، گفت: همه خدماتی که مردم از شرکت‌های دیگر می‌گیرند نیز در سایه حمایت شرکت مخابرات ایران است و با اطمینان کاملی که به اپراتوری شرکت مخابرات ایران دارند، استفاده کنند.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار