با اجرای طرح بوستان‌های امید؛
استاندار بوشهر گفت: با اجرای طرح بوستان امید در استان بوشهر، سرانه فضای سبز در شهرها از چهار به هشت متر مربع افزایش می‎یابد.
کد خبر: ۱۱۴۴۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳ 19 October 2015
تابناک بوشهر: مصطفی سالاری عصر یکشنبه در همایش منطقه‌ای آموزش فرمانداران استان‌های جنوب و جنوب غربی کشور در بوشهر اظهار داشت: طرح‌های بسیار مهمی در حوزه‌های مختلف در استان بوشهر اجرا شده است که می‌توان به طرح‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی اشاره کرد.

وی به توسعه زیرساخت‌های ورزشی اتان بوشهر اشاره کرد و افزود: سال گذشته در ۷۵ روستای بالای یک‌هزار نفر جمعیت استان بوشهر زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال ساخته شد.

استاندار بوشهر همچنین از ساخت زمین چمن مصنوعی در روستاهای بالای ۵۰۰ نفر جمعیت استان بوشهر در سال جاری خبر داد و افزود: در شهرها نیز به ازای هر پنج‌هزار نفر جمعیت یک زمین چمن مینی‌فوتبال ساخته خواهد شد.

وی به افزایش دو برابری سرانه فضای سبز در شهرهای استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: طرح بوستان امید در شهرها و روستاهای استان بوشهر اجرا می‌شود که سرانه فضای سبز شهرها از چهار به هشت مترمربع افزایش می‌یابد.

سالاری همچنین از برگزاری مسابقات مینی‌فوتبال فجر امید در سطح روستاهای استان خبر داد و بیان کرد: مرحله دوم این مسابقات بعد از دهه فجر آغاز و تا ماه مبارک رمضان سال بعد ادامه دارد.

وی اضافه کرد: طرح نشاط و امید اجتماعی نیز به منظور ساخت بوستان‌ها با تجهیزات لازم به همراه امکانات ورزشی در سطح استان بوشهر اجرا می‌شود.

استاندار بوشهر به اجرای دو طرح مهم سلامت در استان اشاره کرد و افزود: طرح سلامت دهان و دندان و طرح قلب سالم در استان بوشهر اجرا می‌شود که نقش مهمی در بهبود وضعیت سلامت جامعه خواهد داشت.

وی افزود: به منظور استفاده از نظرات همه مردم در تصمیم‌گیری‌ها، همایش‌های هم‌اندیشی در بخش‌های مختلف استان برگزار شد و مسئولان در جریان نیازها و مشکلات مردم قرار گرفتند.

سالاری به اهمیت اجرای برنامه‌های آموزشی ویژه فرمانداران اشاره کرد و افزود: استفاده از تجربیات دیگران از مهمترین مزایای این برنامه‌ها است.

وی با اشاره به ایجاد فضای مساوی و عدالت در استان بوشهر برای بهره‌مندی همه گروه‌ها از امکانات، اضافه کرد: یکی از مهمترین مسائلی که همه فرمانداران با آن سر و کار دارند، موضوع اقتصاد و معیشت است و این موضوع در اولویت مسئولان قرار دارد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار