استاندار بوشهر:
استاندار بوشهر گفت: توجه به معیشت و مشکلات اقتصادی مردم استان بوشهر در اولویت‎ برنامه‌های این استان قرار دارد که برطرف شدن نارسایی‎های اقتصادی از جمله حل مشکل اشتغال جوانان مورد توجه است.
کد خبر: ۱۱۴۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰ 19 October 2015
تابناک بوشهر: مصطفی سالاری بعدازظهر دیروز (یکشنبه) در همایش منطقه‌ای آموزش فرمانداران استان‎های جنوب و جنوب غربی کشور در بوشهر با تاکید بر استفاده فرمانداران از تجربیات یکدیگر اظهار داشت: یکی از مهم‎ترین مزیت‌های برگزاری همایش‌‎های منطقه‎ای استفاده از تجربیات موفق یکدیگر، آشنایی با ظرفیت‎های مناطق مختلف کشور و بهره‌مندی فرمانداران از آموزش‌های لازم است.

وی با بیان اینکه تحقق خواسته و مطالبات همه قشرهای مختلف در استان بوشهر مورد توجه قرار دارد بیان کرد: فضا در استان بوشهر برای همه گروه‎ها  و قشرهای مختلف مردم بر اساس قانون به صورت مساوی فراهم است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه موضوع اقتصاد و معیشت  مورد توجه همه فرمانداران  است تصریح کرد: بحث اقتصادی و معیشت بحثی است که همه فرمانداران با آن سروکار دارند.

سالاری با بیان اینکه نارسایی‎های اقتصادی در حوزه‎های گوناگون آشکار می‎شود بیان کرد: اکنون ملموس‎ترین مشکل اقتصادی در حوزه اشتغال است چراکه افزایش متقاضیان این حوزه نشان دهنده این معضل است.

وی با بیان اینکه حل مشکلات اقتصادی مردم استان بوشهر در اولویت برنامه‎ها است گفت: توجه به معیشت و مشکلات اقتصادی مردم استان بوشهر در اولویت‎ برنامه‌های این استان قرار دارد که برطرف شدن نارسایی‎های اقتصادی از جمله حل مشکل اشتغال جوانان مورد توجه است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه طرح‎های مهمی در حوزه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در استان بوشهر در حال اجرا است گفت: در حوزه ورزش سال قبل با اجرای طرح یک‎هزار روستاهایی که بالای یک‎هزار نفر جمعیت بودند دارای زمین ورزشی مینی فوتبال با امکانات و تجهیزات استاندارد شدند که دراین زمینه 75 زمین مینی فوتبال در روستاهای استان بوشهر ساخته شد.

سالاری با اشاره به اجرای طرح 500 در روستاهای استان افزود: امسال با برنامه‎ریزی انجام شده روستاهای بالای 500 نفر جمعیت دارای زمین مینی فوتبال می‎شوند که 75 زمین ورزشی دیگر در روستاها ایجاد می‎شود.

وی افزود: علاوه برآن به ازا هر 5 هزار نفر جمعیت در محلات مختلف شهرهای استان بوشهر یک زمین مینی فوتبال ساخته می‎شود.

استاندار بوشهر از اجرای طرح بوستان امید در شهرها و روستاهای استان بوشهر خبرداد و گفت: براساس این طرح سرانه فضای سبز در شهرها از 4 به 8 متر مربع افزایش می‎یابد و سه متر مربع هم به سرانه فضای سبز روستاها افزوده می‌‎شود.

سالاری با اشاره به اجرای مسابقه فجر امید در روستاهای استان بوشهر خاطرنشان کرد: در 75 روستایی که زمین مینی فوتبال ساخته شده مسابقات فجر امید در حال برگزاری است که مسابقه نهایی آن در دهه فجر امسال برگزار می‎شود.

وی بیان کرد: مرحله دوم این مسابقات  بعد از دهه فجر آغاز و تا ماه مبارک رمضان سال بعد ادامه دارد.

استاندار بوشهر از اجرای طرح نشاط و امید اجتماعی در استان خبرداد و تصریح کرد: در اجرای این طرح ضمن ساخت بوستان‎ها با تجهیزات لازم به همراه امکانات ورزشی برای برگزاری مسابقات در رشته‌های مختلف از جمله دوچرخه سواری، پیاده‌روی خانوادگی و دو و میدانی برنامه‌ریزی شده است.

سالاری با اشاره به طرح سلامت دهان و دندان در استان افزود: دراین طرح کودکان زیر 14 سال سن تحت پوشش غربالگری دهان و دندان قرار گرفته‎اند که 67 واحد دندان پزشکی و 12 کاروان سیار در شهرستان‎های استان بوشهر راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به برگزاری همایش‌های هم‌اندیشی دربخش‎ها افزود: این همایش‌ها به منظور بررسی مشکلات مردم، توجه به نظرات و پیشنهادات مردم در بخش‌ها برگزار شد که نقش مهمی در تحقق خواسته‎های مردم داشته است.

استاندار بوشهر افزود: نظیر این همایش‌ها در دستگاههای اجرایی و شهرستان‎ها برگزار شده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار