سرهنگ سیدمحمد یوسفی فرمانده انتظامی لارستان در تشریح این خبر بیان کرد: در پی وقوع یک فقره قتل در شهرستان قیروکارزین استان فارس و متواری شدن قاتل به سمت لارستان، بررسی موضوع سریعا در دستور کار پلیس قرار گرفت.
کد خبر: ۱۱۴۳۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۴ 16 December 2023

تابناک فارس به نقل از رکنا: سرهنگ سید محمد یوسفی فرمانداه انتظامی لارستان افزود: ماموران انتظامی لارستان تحقیقات خود را آغاز و مطلع شدند که قاتل به همراه همدستش که پسرش بوده در یکی از محله‌های شهر خور مخفی شده‌‎اند.

فرمانده انتظامی لارستان ادامه داد: کارآگاهان پس از هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند قاتل 40 ساله به همراه همدستش (فرزند 17 ساله) را دستگیر و به مقر انتظامی دلالت دهند.

سرهنگ یوسفی با بیان اینکه قاتل در بازجویی اولیه اقرار کرد به دلیل اختلافات شخصی با سلاح سرد یک نفر را به قتل و دوستش را مجروح کردم، گفت: متهمین برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

این مقام انتظامی گفت: پلیس در راستای احقاق حق مردم و به ویژه جرایم خشن از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد و مجرمان باید بدانند به طور حتم جزای اعمال مجرمانه خود را خواهند دید و اقدامات مجرمانه و هنجار شکنانه از دید تیز پلیس پوشیده نخواهد ماند.

برچسب ها: قتل ، دستگیری ، قاتل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار