مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: توسعه زیرساخت‌های ورزشی در اولویت اداره کل ورزش و جوانان استان بوده و متأسفانه در حال حاضر استان از نبود ورزشگاه استاندارد فوتبال رنج می‌برد.
کد خبر: ۱۱۴۳۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۷ 13 December 2023

به گزارش تابناک اردبیل، محمد علی پهناور پیش از ظهر امروز در جلسه مجمع سالانه هیئت فوتبال استان اردبیل که در سالن اجتماعات رضازاده برگزار شد، اظهار کرد: ورزش استان اردبیل در طول سالیان گذشته افتخارات بسیاری به خود دیده است و ورزشکاران نام‌آوری از این استان به ورزش کشور معرفی شدند.

وی گفت: تعامل بین جامعه ورزشی استان و وفاق همگانی اولویت ورزش استان بوده و باید به دور از اختلاف‌ها برای توسعه ورزش استان همت کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: باید بتوانیم دغدغه‌های ورزشکاران را برطرف کنیم و زیرساخت‌های مورد نیاز ورزش استان را ارتقا دهیم؛ متأسفانه در حوزه فوتبال، ورزشگاه استاندارد در استان نداریم و این یکی از مهم‌ترین مطالبات و مشکلات این رشته ورزشی است.

پهناور تصریح کرد: از ریاست فدراسیون فوتبال درخواست داریم که به طور ویژه از هیئت فوتبال استان حمایت مادی داشته باشند تا بتوانیم با کمک‌های استانی و ملی زیرساخت‌ها را فراهم کنیم.

وی بیان کرد: با استاندار اردبیل نیز در رابطه با ورزش فوتبال جلسه‌ای خواهیم داشت که قطعا نگاه استاندار اردبیل به این ورزش مثبت بوده و حمایت‌های لازم را خواهد داشت.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار