فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آشتیان از اعزام کاروان راهیان نور دانش‌آموزان دختر این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۱۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۷ 06 December 2023

به گزارش تابناک مرکزی ،سرهنگ پاسدار محمود رضایی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آشتیان،در مراسم بدرقه کاروان راهیان نور دانش‌آموزی این شهرستان گفت: تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و آشنایی دانش‌آموزان با ارزش‌های دفاع مقدس هدف اصلی اجرای اردوی راهیان نور است.

وی افزود: بررسی‌های صورت‌ گرفته نشان می‌دهد که اردوهای راهیان نور بر رفتارهای اجتماعی دانش‌آموزان تأثیرگذار بوده و بازدید از مناطق جنگی و عملیاتی سال‌های دفاع مقدس، تجربه‌ای ناب برای آنان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آشتیان ادامه داد: در برنامه‌ریزی‌های انجام‌ گرفته برای این نوع از اردوها، تلاش شده تا روحیه تعالی، جهاد و شهادت در تقویت شود و در این سفرها به یک پختگی فکری و عقلانی دست پیدا کنند.

رضایی گفت: دانش‌آموزان در این اردوها در جریان جان‌فشانی رزمندگان اسلام قرار می‌گیرند که چگونه در مقابل ارتش بعثی که از حمایت کشورهای استکباری برخوردار بود، ایستادند و دستاوردهای ماندگاری بر جای گذاشتند و ایران مقتدر و قوی امروز را رقم زدند.

وی اضافه کرد: راهیان نور دانش آموزی یک رویداد بزرگ فرهنگی است و باید از این طريق فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید انتقال یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار