استاندار سمنان گفت: میزان تصادفات در این استان نسبت به سال گذشته ۳۸ درصد کاهش یافته است.
کد خبر: ۱۱۴۰۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۰ 29 November 2023

به گزارش تابناک سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان عصر امروز در دومین جلسه شورای اجتماعی استان سمنان که در سالن جلسات مدیریت بحران استانداری برگزار شد، اظهار کرد: اجرای طرح پزشک خانواده که از سال‌ها پیش آغاز شده، در دولت سیزدهم رو به گسترش است.

وی افزود: دولت سیزدهم بر گسترش طرح پزشک خانواده تأکید دارد و تلاش می‌کند زیرساخت‌های آن مانند تأمین اعتبارات و نیروی انسانی را فراهم سازد.

استاندار سمنان ادامه داد: از بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی می‌توان در حوزه پزشک خانواده و در جهت افزایش رضایت اجتماعی مردم استفاده کرد.

هاشمی گفت: یکی از دغدغه‌های مهم مسؤولان استان سمنان در حوزه تصادفات است که با اقدامات انجام‌شده، نسبت به سال گذشته ۳۸ درصد کاهش یافته و همین امر موجب ارجاع کمتر مردم به بیمارستان‌ها و رضایت کادر درمان شده است.

تعداد تخت‌های بیمارستانی سمنان بر اساس سرانه کافی است

وی با بیان اینکه تخت‌های بیمارستانی استان سمنان بر اساس سرانه اعلام‌شده کشور کافی است، اضافه کرد: با توجه به تردد مسافران و زائران از جاده‌های استان در طول سال، تلاش شده است امکانات بهداشتی و تخت‌های بیمارستانی افزایش یابد تا در این حوزه نیز بتوان رضایت مردم و زائران را جلب کرد.

استاندار سمنان با بیان اینکه شهرداری‌ها و مراکز بهداشتی و پزشکی بیشترین مراجعات را در جامعه دارند، خاطرنشان کرد: لازم است کارکنان این ۲ نهاد مهم در کنار سایر نهاد‌ها با برخورد مناسب و خوش‌رویی در کنار انجام امور محوله، سبب جلب رضایت مردم و مراجعه‌کنندگان شوند.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار