فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی زمینی ارتش در ۲۳ رسته نظامی به خودکفایی رسیده است.
کد خبر: ۱۱۴۰۵۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۳ 28 November 2023

به گزارش تابناک سمنان، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران عصر امروز در آئین تحویل و بهره‌برداری منازل سازمانی ۲۶۶ واحدی مهر ولایت یک شاهرود با تسلیت ایام فاطمیه اظهار کرد: در مسیر محقق کردن اوامر فرمانده معظم کل قوا گام برداشتیم و خدا را شاکر هستیم که امنیت مثال‌زدنی در آسمان، دریا و مرزها برقرار است.

وی ادامه داد: نیروی زمینی ارتش در عرصه توان رزمی به خودکفایی مثال‌زدنی رسیده است و در ۲۳ رسته نظامی خودکفا هستیم و نیاز به واردات نداریم و همچنین در حال کسب توان صادرات هستیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی در زمینه احداث مسکن شخصی و سازمانی و مستند کردن اراضی اقدامات مطلوبی را به انجام رسانده است.

امیر سرتیپ دوم حجت‌الله غلامی، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ ذوالفقار شاهرود نیز در این مراسم ضمن خیرمقدم به مسؤولان استان سمنان و شهرستان شاهرود، با بیان اینکه انقلابی در بخش مسکن در نیروی زمینی ارتش انجام شده است، افزود: در زمینه اجرای پروژه نمونه ۲۶۶ واحدی شاهرود از همه مشارکت‌کنندگان قدردانی می‌کنم.

آئین تحویل و بهره‌برداری منازل سازمانی ۲۶۶ واحدی مهر ولایت یک شاهرود با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، استاندار سمنان، نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود و جمعی از مسؤولان لشکری، کشوری، استانی و شهرستانی برگزار شد.

در این آئین تعداد ۲۶۶ واحد منازل سازمانی تیپ قرارگاه عملیاتی ۵۸ ذوالفقار و تیپ ۱۵۸ متحرک حجومی به خانواده‌های آنها در شاهرود تحویل داده شد.

همچنین در حاشیه این مراسم پروژه ۱۳۸ هکتاری احداث منازل شخصی در قالب طرح نهضت ملی مسکن با حضور مسؤولان کشوری، استانی و شهرستانی کلنگ‌زنی شد.

مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران احداث پروژه ۲۶۶ واحدی مهر ولایت یک شاهرود با حضور فرماندهان و مسؤولان برگزار شد.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار