هم‌زمان با سفر استاندار چهارمحال و بختیاری و برخی مدیرانی استانی به فلارد آماده‌سازی ۳۲ هکتار زمین به منظور اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۳۹۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷ 24 November 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، هم‌زمان با سفر استاندار چهارمحال و بختیاری و برخی مدیرانی استانی به فلارد آماده‌سازی ۳۲ هکتار زمین به منظور اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان آغاز شد.

غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری در حاشیه این برنامه گفت: گام مهم دولت سیزدهم برای این بخش، تبدیل شدن آن به شهرستان فلارد بود.

وی با اشاره به اینکه ۶۵ میلیارد تومان اعتبار در سال جاری برای توسعه فلارد تخصیص داده شده است، افزود: علاوه بر این ۶۸ میلیارد تومان اعتبار دوم برای توسعه این شهرستان در نظر گرفته شده است.

حیدری با اشاره به مصوبات امروز شورای اداری در فلارد، بیان کرد: برای توسعه جاده‌های شهری و روستایی، کشاورزی، گازرسانی، آبرسانی، فیبرنوری، بهداشت و درمان، ورزش و گردشگری تصمیمات خوبی برای این شهرستان گرفته شد.

وی خاطرنشان کرد: تسهیلات تکلیفی شهرستان از جمله طرح جوانی جمعیت، ازدواج، مشاغل خانگی، نهضت ملی مسکن و بازسازی مسکن روستایی در نشست شورای اداری تعیین تکلیف شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار