همزمان با هفته بسيج صورت گرفت
تابناک هرمزگان- در مراسمي با حضور رئيس سازمان بسيج ادارات و كارمندان كشور، فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري به مناسبت هفته بسيج از تلاش هاي مديرعامل شركت آب و فاضلاب هرمزگان و فعالان بسيج اين شركت تقدير شد.
کد خبر: ۱۱۳۹۱۷۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷ 21 November 2023

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان//به گزارش روابط عمومي شركت آب و فاضلاب هرمزگان، در اين مراسم، لوح يادبود هفته بسيج كه به امضاي مهدي دوستي استاندار و سردار سالاري فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان رسيده است، به عبدالحميد حمزه پور اهدا شد.

در اين لوح ضمن قدرداني از تلاش هاي مديرعامل شركت آب و فاضلاب هرمزگان آمده:

بسیج شجره طیبه‌ای است که در سایه آن رویش‌های فرایند انقلاب اسلامی پدید آمده و همواره در عرصه کار و جهاد و شهادت خوش درخشیده است. حضور بسیجیان با نشاط و پرشور در عرصه‌های علمی، فرهنگی به ویژه دوران دفاع مقدس گواه بر عشق و علاقه آنان به امام، رهبری و پاسداری برای حفظ نظام اسلام و انقلاب بوده و خواهد بود.

بدین وسیله از زحمات جنابعالی که نقش موثر و ارزشمند در اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های بسیج و حمایت از اردوها و حرکت‌های جهادی و اجرای میز خدمت تخصصی در مناطق کم برخوردار ایفا نموده‌اید تقدیر و تشکر به عمل می‌آید و از درگاه خداوند متعال سعادت دوام و توفیق شما و خانواده محترم در دفاع از اسلام عزیز و نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت زعامت رهبری حکیمانه فرمانده معظم قوا امام خامنه‌ای مسئلت می‌نمائیم.

گفتني است، در اين مراسم از عبدالوهاب ارجمند جانشين، اصغر پورحسن مسئول تربيت بدني بسيج و ناهيد دريكوند مسئول بسيج خواهران پايگاه شهيد دميار شركت آب و فاضلاب هرمزگان نيز با اهداي لوح قدرداني شد.

انتهای پیام//

برچسب ها: آبفای هرمزگان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار