فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: وقتی امکانات و اعتبار و بودجه فراهم باشد پیشبرد امور سخت نیست اما در کار جهادی، جهادگران بسیجی بی منت و با کمترین امکانات، امیدآفرینی می کنند.
کد خبر: ۱۱۳۸۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۳ 19 November 2023

به گزارش تابناک قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی در مراسم افتتاح رزمایش «جهادگران فاطمی ۳» که عصر امروز در سالن مجتمع فرهنگی و هنری پیامبراعظم(ص) اقبالیه برگزار شد، با بیان اینکه جهادگران، فرماندهان خط اول دفاع از انقلاب اسلامی هستند، اظهار کرد: در کنار همه ماموریت ها و نبردهایی که صورت می گیرد، خدمت جهادی بیش از هر امر دیگری ارزشمند است که توسط جهادگران عزیز اجرا می شود.

وی ادامه داد: زمانی جهادگران غریبانه خدمت می کردند و خبر این اقدامات جهادی به گوش رهبر انقلاب می رسید. روزهایی که دانشجویان به طور خودجوش و در حد توان خود، فعالیت هایی همچون ساخت خانه محرومین، برداشت محصولات روستاییان و... بی منت و با حداقل امکانات انجام می دادند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به اینکه جهادگران، اصل خدمت بی منت به مردم را به یک فرهنگ در جامعه تبدیل کردند، افزود: ارزش ریالی پروژه های سازندگی قابل مقایسه با جنس خدمت جهادگران نیست و آنچه اهمیت دارد اجری است که نزد خداست.

این مقام ارشد نظامی عنوان کرد: رزمایش هایی مانند رزمایش جهادگران فاطمی برای بیان توانمندی ها و عملکرد گروه های جهادی است اما باید دید آیا این رزمایش ها می توانند همه جهاد مخلصانه جهادگران را انعکاس دهند؟ کدام قلم و دوربین و قاب، توانایی به نمایش درآوردن خدمات بزرگ جهادگران را دارد؟

سردار رفیعی آتانی اذعان کرد: وقتی امکانات و اعتبار و بودجه فراهم باشد پیشبرد امور سخت نیست اما در کار جهادی، جهادگران بسیجی بی منت و با کمترین امکانات، امیدآفرینی می کنند.

وی با تاکید بر اینکه وظیفه ای جز خدمت به مردم نداریم، ادامه داد: در اردوگاه و قرارگاه انقلاب و تحت فرمان فرمانده انقلاب خدمتگزار مردم هستیم. مردم را در قالب هیچ گروه و حزبی تقسیم بندی نمی کنیم و معتقدیم این حس عاطفی جهادگران باید در همه امور جاری شود.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین یادآور شد: مردم، فداکاران خود را می شناسند و برای آنها ارزش و جایگاه قائل هستند. در تشییع حاج قاسم می توان به خوبی این ارزش و احترام را دید. این شهید گرانقدر ۴۰ سال در میدان جنگ فیزیکی حضور داشت و ماحصل تلاش وی را در قدردانی عموم جامعه مشاهده کردیم.

سردار رفیعی آتانی با بیان اینکه بسیج در تمامی عرصه ها یار و یاور ملت است‌، گفت: فرزندان این ملت در حوزه های صنعت، تولید، دانش بنیان و ... پیشرفت های بسیاری داشته اند و بسیج نیز با امکانات و ظرفیت های خود برای استمرار حرکت در این مسیر پای کار است.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار