مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل از آغاز توزیع بیش از 20 هزار جلد کتاب همزمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی در بین کتاب‌خانه کانون های مساجد استان اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۸۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۳ 19 November 2023

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از روابط عمومی کانون‌های مساجد اردبیل، مصطفی آمون اظهار کرد: توزیع بیش از ۲۰ هزار جلد کتاب همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی در بین کتابخانه کانون‌های مساجد استان اردبیل آغاز شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: توزیع کتاب در بین کتابخانه‌های کانون‌های مساجد یکی از برنامه‌های هفته کتاب بود که با مشارکت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر نهاد‌های فرهنگی توانستیم این کتب را در بین کتابخانه‌های مساجد استان توزیع کنیم.

وی تشریح کرد: ۵۹ کتابخانه باز و ۱۱۱ کتابخانه مخزن‌دار در سطح کانون‌های مساجد استان با بیش از ۲۰۰ هزار کتاب، توانسته زمینه ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین نوجوانان و جوانان مسجدی را فراهم کند.

آمون ادامه داد: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی، اجرای طرح شنبه‌های کتاب با محوریت خانواده، اجرای طرح پالایش کتاب، برگزاری نشست اندیشه‌ورزی با حضور کتابداران منتخب مساجد استان و بازدید از کتابخانه‌های مسجد صورت گرفته است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تاکید کرد: ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی یکی از ضروریت‌های فرهنگی امروز جامعه است که کتابخانه‌های مساجد در این اهتمام گام‌های موثری برداشته‌اند.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار