شاهرودی‌ها در حمایت از مردم مظلوم غزه تجمع کردند و انزجار خود از رژیم کودک‌کش اسرائیل را فریاد زدند.
کد خبر: ۱۱۳۸۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۷ 18 November 2023

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از خبرگزاری فارس، بعدازظهر امروز در راستای حمایت از مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین و غزه، مردم همیشه در صحنه شاهرود با تجمع در این شهر و با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل»، حمایت خود از مردم بی‌دفاع فلسطین و محکومیت رژیم کودک‌کش اسرائیل را فریاد زدند.

در این تجمع که اقشار مختلف مردم به‌ویژه نسل نوجوان و جوان و ائمه جمعه شاهرود و رویان، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود، مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان سمنان، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی حضور داشتند، گروه‌های سرود بسیج دانش‌آموزی برنامه‌های مختلفی اجرا کردند.

همچنین یک نوجوان بسیجی دکلمه‌ای در حمایت از مردم بی‌دفاع فلسطین و غزه به‌ویژه کودکان خواند و حجت‌الاسلام حمید عبداللهیان امام جمعه موقت شاهرود نیز به ایراد سخنانی در محکومیت اقدامات ددمنشانه رژیم کودک‌کش اسرائیل پرداخت و عملیات طوفان‌الاقصی را زمینه‌ساز نابودی رژیم غاصب صهیونیستی عنوان کرد.

در این تجمع بیانه‌ای برای حمایت از مردم بی‌دفاع فلسطین و غزه و اجتماع جهانی علیه رژیم صهیونیستی قرائت و با تکبیر حضار تأیید شد.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار