فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت:در هفته بسیج از ۲۹ آبان تا ۵ آذر ماه، بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ برنامه ورزشی، اجتماعی و فرهنگی در استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۳۸۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳ 18 November 2023

به گزارش تابناک مرکزی، سردار پاسدار «محسن کریمی» روز شنبه در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت:برگزاری رزمایش بسیج همزمان با سراسر کشور، قدردانی از ۵۰۰ هنرمند در برنامه‌های فرهنگی و توزیع ۲۳۰ سری جهیزیه از  برنامه‌های تدارک دیده شده در هفته بسیج است.

وی با بیان اینکه بخش عمده برنامه‌های پیش بینی شده، محرومیت‌زدایی مددجویان کمیته امداد، بهزیستی و سایر اقشار نیازمند، لایروبی قنوات و ساخت کانال آب کشاورزی است ،افزود: پارسال ۶۷ روستا آبرسانی شد و امسال نیز ۱۶۰ طرح آبرسانی با کمک دستگاه‌های مختلف اجرایی در دست اجرا است.

وی بیان کرد: در حوزه توانمندسازی نیز ۷۶۰ صندوق قرض‌الحسنه با سرمایه مردمی راه‌اندازی شده است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: این نهاد مقدس در ایجاد اشتغال، قدم‌های بزرگ برداشته است و در همین راستا نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در شهرستانهای استان در هفته بسیج افتتاح می‌شود.

وی همچنین اظهار کرد:مهمترین برنامه هفته بسیج استان، دیدار تعدادی از بسیجیان برجسته با مقام معظم رهبری در پنجم آذرماه است.

سردار پاسدار کریمی یادآور شد: شعار هفته بسیج در سال ۱۴۰۲ «امید ملت ایران »معرفی شده است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت:یک هزار و ۲۷۰ گروه جهادی در استان مرکزی فعالیت دارند که بعضی اقدامات گروه‌های جهادی در ساخت واحد مسکونی می باشند که در مدت ۳۵ تا ۴۰ روز منازل مسکونی متقاضیان را ساخته و تحویل می‌دهند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: پارسال همه کشورها با استفاده از ظرفیت رسانه‌ای گسترده، علیه ما بودند ولی اکنون شبکه من و تو در حال تعطیلی است و این نشان می‌دهد که دشمنان از فعالیت بر علیه جمهوری اسلامی نتیجه عکس گرفتند.

سردار کریمی گفت: امپراطوری رسانه‌ای در طوفان الاقصی در اختیار استکبار است اما از ظرفیت خبرنگار مردمی در غزه استفاده شد و آنان کار عظیم انجام دادند و افکار عمومی را بیدار و در این راه ۵۰ خبرنگار مردمی به شهادت رسیدند.

وی با اشاره بزرگداشت هفته بسیج اشاره کرد و افزود: هر کسی دلش برای کشور و انقلاب اسلامی، می‌تپد و برای کشور متحمل تلاش و زحمت می‌شود، بسیجی است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار