مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: 537 نفر در سی و پنجمین جشنواره امتنان کارگران استان مرکزی نام نویسی کردند ،که نسبت به سال گذشته، ۲۸ درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۱۱۳۷۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶ 11 November 2023

به گزارش تابناک مرکزی،جمشید امیدی افزود:جشنواره امتنان از کارگران نخبه، گروه‌های کار و واحدهای کار نمونه هر سال با هدف شناسایی و تکریم نخبگان جامعه کار و تولید و ترویج و تقویت فرهنگ کار در ۲ مرحله استانی و ملی برگزار می‌شود اما امسال هدفگذاری شده تا در سطح شهرستانی نیز در استان مرکزی اجرا شود.

وی با اشاره به اینکه همه ساله بر اساس ماده ۱۹۵ قانون کار به منظور تشویق نیروهای کارگری مولد، متخصص، مخترع و مبتکر، وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، این قشر را از طریق جشنواره امتنان داوری و انتخاب می‌کند، بیان کرد: بیش از ۵۰ هزار نفر کارگر، گروه‌های کار و واحدهای داوطلب کشور در این جشنواره ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد، ۵۳۷ از استان مرکزی است.

وی همچنین افزود:: ثبت‌نام کارگران، گروه‌های کار و واحدهای داوطلب این استان در سی و پنجمین جشنواره امتنان در امسال نسبت به سال گذشته، ۲۸ درصد افزایش یافته است. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: ۴۵۱ نفر از شرکت کنندگان این استان در جشنواره امتنان در بخش صنعت، ۴۹ مورد در بخش خدمات و ۳۷ مورد نیز در بخش کشاورزی شرکت کرده‌اند .

امیدی اظهار کرد: فرآیند نام نویسی در سی و پنجمین جشنواره تجلیل از نخبگان کار و تولید (امتنان) از اول مهرماه آغاز و تا ۱۱ آبان ماه ادامه داشت و کار داوری این جشنواره با حضور ۳۵۰ نفر از اساتید برجسته دانشگاه و کارشناسان باتجربه تا پایان آذرماه ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار