مدیر کل ورزش و جوانان فارس اکنون ۲۵ ورزشکار لاری در تیم های ملی عضویت دارند و این نشان از پتانسیل و ظرفیت ورزش لارستان بزرگ است.
کد خبر: ۱۱۳۶۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱ 05 November 2023

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، محمدمهدی سرفراز شکوهی در همایش تجلیل از برترین های ورزش لارستان با اشاره به تاریخچه ورزش در لارستان گفت: تأسیس هیات های ورزشی لارستان به سال ۱۳۱۵ تا ۱۳۲۵ هجری شمسی باز می‌گردد و این رویداد از تأسیس برخی استان های همجوار متاخر تر است و اکنون ۵۳ هیات ورزشی و کمیته های مختلف در شهرستان فعال می باشند .

دکتر شکوهی ورزش لارستان را نگین ورزش جنوب کشور نماید گفت : لارستان در ورزش کشور و استان فارس جایگاه ویژه ای دارد و خیرین این شهرستان سرآمد هستند و بیشترین حضور و همراهی را در عرصه ورزش دارند .

بهرمندی از بیشترین سرانه ورزشی خیر ساز از دیگر ویژگی شهرستان لارستان بود که مدیر کل ورزش و جوانان فارس به آن اشاره کرد و از خیرین نیک اندیش قدردانی کرد .

‌حضور ورزشکاران در تیم های ملی موضوع بخش دیگری از سخنان دکتر شکوهی بود و افزود: اکنون ۲۵ ورزشکار لاری در تیم های ملی عضویت دارند و این نشان از پتانسیل و ظرفیت ورزش لارستان بزرگ است .

دکتر شکوهی بیان داشت : وجود ۱۰ خانه ورزشی اختصاصی رشته های مختلف به مانند خانه تنیس روی میز ، بدمینتون ، شمشیر بازی ، شطرنج و …. از دیگر ظرفیت های لارستان است و با حضور تیم های همچون چمران لارستان ، استقلال لطیفی در لیگ های مختلف باعث نبض منظم ورزش لارستان شده است .

مدیر کل ورزش و جوانان تاکید کرد : در صورت حفظ روند پیشرفت این شهرستان ریاست این به مانند معاونت اداره کل ورزش و جوانان دیده خواهد شد .

وی در پایان با تقدیر از سازمان بسیج ورزشکاران فارس گفت: این سازمان چه در زمینه توسعه زیرساخت های ورزش و نیرو های خدوم نعمتی برای ورزش فارس است .

 

برچسب ها: ورزشکار ، تیم ملی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار