مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان گفت: با اجرای طرح جهاد روشنایی که هدف آن نصب سه هزار پنل خورشیدی به همت بسیج سازندگی این استان است، بسیاری از افراد کم‌برخوردار از درآمد ثابت بهره‌مند می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۳۴۶۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۹ 28 October 2023

به گزارش تابناک سمنان، سیدمحمد حسینی‌نژاد، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان پیش از ظهر امروز در نشست با فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از اقدامات بسیج سازندگی در حوزه تحویل نیروگاه‌های خورشیدی به منازل مسکونی کم‌برخوردار قدردانی و اظهار کرد: عملکرد بسیج در حوزه واگذاری نیروگاه خورشیدی بی‌نظیر است.

وی ضمن گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل گفت: وجود همکاری شایسته در سپاه استان سمنان و بسیج کارمندان در ایام پیک تابستان با وجود ناترازی بخش تولید و مصرف برق، نتایج مثبتی را در امر فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی به وجود آورد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان بیان کرد: تعامل بسیار ارزشمند در بخش‌های مختلف فرهنگی و تخصصی بین ۲ مجموعه سپاه استان و شرکت توزیع برق وجود دارد.

حسینی‌نژاد افزود: با اجرای طرح جهاد روشنایی که هدف آن نصب سه هزار پنل خورشیدی به همت بسیجی سازندگی در استان سمنان است، پیش‌بینی می‌شود تا پایان اجرای این کار جهادی بسیاری از افراد کم‌برخوردار از درآمد ثابتی بهره‌مند شوند که این اقدامی ارزنده برای این طیف از خانواده‌ها محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: طرح جهاد روشنایی برای ۱۸۰ منزل مسکونی تا پایان شهریورماه ۱۴۰۲ توسط بسیج سازندگی استان سمنان اجرا شده است که جای تقدیر دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان با بیان اینکه حمایت‌های فرماندهی سپاه استان سمنان در این حوزه بسیار بی‌نظیر و مثال‌زدنی است، گفت: برق تولیدی این نیروگاه‌های کوچک تأثیر به‌سزایی در افزایش تولید و کاهش ناترازی مصرف برق کشور خواهد داشت.

حسینی‌نژاد افزود: تضمین خرید ۲۰ ساله برق تولیدی نیروگاه‌های خورشیدی توسط شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان برنامه‌ریزی شده است و تمامی متقاضیان می‌توانند با اجرای این طرح در منازل خود از مزیت‌های آن بهره‌مند شوند.

فرهنگ‌سازی اصلاح الگوی مصرف وظیفه بسیج است

سردار منصور شوقانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان نیز در این نشست ضمن تشکر از تعاملات صورت‌گرفته توسط شرکت توزیع برق و مدیریت ناترازی برق در فصل گرما اظهار کرد: فرهنگ‌سازی در زمینه اصلاح الگوی مصرف در تمامی زمینه‌ها که از منویات مقام معظم رهبری نیز محسوب می‌شود، وظیفه تمامی اقشار جامعه به‌خصوص نهاد بسیج است که این فعالیت‌ها نیاز به تعاملات تخصصی و فرهنگی دارد که با نظارت لازم می‌توان به این امر مهم دست یافت.

وی با اشاره به اینکه اقدامات شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان در عرصه خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی قابل‌ستایش است، تصریح کرد: بخشی از اقدامات مدیریت مصرف برق و تحقق شعار سال در گرو ارتقای بهره‌وری با اصلاح الگوی مصرف در همه زمینه‌ها است.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار