کتاب "من مادرم فرید" روایتی مادرانه از زندگی شهید "سیدفریدالدین معصومی" منتشر شد.
کد خبر: ۱۱۳۴۰۵۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶ 25 October 2023

تابناک فارس به نقل از تسنیم: کتاب "من مادرم فرید" روایتی مادرانه از زندگی نخبه‌ای گمنام به نام "سیدفریدالدین معصومی" است. نخبه‌ای که هم قاری و حافظ کل قرآن است و هم مخترع اولین ربات ماهی در کشور نیوزلند. او به‌خاطر همین موفقیت پیشنهاداتی برای اقامت در خارج و ادامه زندگی در آلمان و آمریکا دریافت می کند، ولی هیچ‌کدام را به عشق وطن و خدمت به آن نمی‌پذیرد و به ایران برمی‌گردد.

وی بعد از مدتی به‌دلیل شایستگی‌هایی که داشته عهده‌دار مدیریت هلدینگ بزرگ غدیر می‌شود.

در کنار همه این موفقیت‌ها، یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های زندگی سیدفرید پر رنگ بودن معنویت و اخلاق در حیات اوست؛ تا آنجا که زندگی در خارج از کشور با تمام اقتضائاتش تغییری در پایبندی‌اش به اصول ایجاد نمی‌کند و او فریدی مومن‌تر به کشور برمی‌گردد.

شهید معصومی فرزندی است مورد توجه پدر و مادر، همسری که عاشقانه زندگی‌اش را دوست دارد، و پدری که نمی‌گذارد مشغله‌هایش ذره‌ای بین او و فرزندانش جدایی بیندازد.

سید فرید در روزگاری که کشور درگیر فتنه بزرگ سال 1401 است، برای انجام ماموریت به لامرد شیراز می‌رود و در یکی از پاک‌ترین نقاط کشور در حرم حضرت شاهچراغ به آرزویش یعنی شهادت می‌رسد.

این کتاب به قلم زهرا سلگی و چاپ انتشارات حماسه یاران سعی دارد فرید را از زاویه نگاه مادر در جان و دل خواننده بنشاند.

شهید «سید فریدالدین معصومی» یکی از شهدای حمله تروریستی داعش به حرم احمدبن‌موسی شاهچراغ (ع) در شیراز بود که در مأموریتی کاری برای خدمت به مردم، آسمانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار