خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان استان همدان میزبان همایش یک روزه با موضوع جایگاه مدیریت حقوقی در صنایع تولیدی کشور است.
کد خبر: ۱۱۳۳۹۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۲ 25 October 2023

خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان استان همدان میزبان همایش یک روزه با موضوع جایگاه مدیریت حقوقی در صنایع تولیدی کشور است.

به گزارش تابناک همدان؛ رئیس کمیسیون حقوقی و حمایت قضایی خانه صمت جوانان استان همدان با اعلام این خبر گفت: بابک جعفری مدرس مدعو برای این همایش در کنار تاکید بر جایگاه مدیریت حقوقی مبتنی بر توسعه پایدار به شرح لزوم به کارگیری دانش حقوق در صنایع تولیدی و شکل استفاده از آن توسط کارشناسان و متخصصان می‌پردازد.

محمد خانی‌فر افزود: جعفری وکیل پایه یک دادگستری و دارای مدرک دکترای حقوق خصوصی است و تدریس در دانشگاه و وکالت تخصصی در حوزه صنایع را در کارنامه خود دارد. وی نائب رئیس جامعه وکلای حرفه‌ای ایران است و انسجام‌بخشی و هدفمندی بیشتر را در این جامعه پیگیری می‌کند.

خانی‌فر گفت: جعفری با هدف ارتقای سطح علمی و دانش فنی وکلا به ویژه وکلای جوان، برگزاری بیش از ۱۰۰۰ ساعت دوره آموزشی در سطوح مختلف و همچنین راهبری بیش از ۳۰۰ کارآموز رسمی و غیررسمی کانون وکلای دادگستری را عهده‌دار بوده است.

رئیس کمیسیون حقوقی و حمایت قضایی درباره جایگاه دانش حقوقی در خانه صمت جوانان استان همدان گفت: پس از حدود یک سال عارضه یابی حقوقی، کار پیمایشی و شناسایی برخی چالش‌های حقوقی صنعت، معدن و تجارت استان، برگزاری همایش‌های تخصصی در دستور قرار گرفت که همایش جاری نیز با هدف برطرف کردن بخشی از عوارض حقوقی شناسایی شده در حوزه صمت برگزار می‌شود.

محمد خانی‌فر در پایان گفت: ترتیبات حقوقی ناظر بر وضعیت منابع انسانی، دانش تولیدی و حوزه سرمایه‌گذاری تجاری سرفصل‌های این همایش یک‌روزه است.

همایش جایگاه مدیریت حقوقی در صنایع تولیدی کشور در تاریخ چهارشنبه ۳ آبان‌ماه جاری در محل همایش‌های اتاق بازرگانی استان همدان از ساعت ۱۵ و ۳۰ الی ۱۹ عصر برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار