مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: طی سه سال گذشته بالغ بر 840 میلیارد ریال سرمایه گذاری جهت اجرای پروژه های عمرانی و زیربنایی در پارک صنعتی لیا صورت گرفته است.
کد خبر: ۱۱۳۳۵۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۴ 22 October 2023

به گزارش تابناک قزوین، رضا صفاری در جریان بازدید از پروژه عملیات اصلاح و ترمیم زیر سازی، جدول گذاری و آسفالت بلوار اصلی شهرک صنعتی لیا، اظهار کرد: بعد از امضای تفاهم نامه الحاق پارک صنعتی لیا به شهرک صنعتی لیا، بلافاصله فراخوان عقد قرارداد واحدهای صنعتی مستقر در پارک با این شرکت و طراحی پروژه های عمرانی صورت گرفت و بعد از انتخاب پیمانکاران، اجرای ۸ پروژه زیرساختی در آن شهرک آغاز شد که سرمایه گذاری بالغ بر 840 میلیارد ریال از منابع داخلی شرکت شهرکهای صنعتی استان صرف اجرای این پروژه ها شده است.

وی اضافه کرد: پروژه های زیربنایی اجرا شده شامل شبکه جمع آوری فاضلاب، شبکه روشنایی، شبکه گازرسانی، زیرسازی، زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت بلوار و معابر، فضای سبز، تابلوی ورودی و.. بوده که همگی به بهره برداری رسیده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین افزود: پارک صنعتی لیا با حدود ۱۷۰ هکتار مساحت در حال حاضر تعداد 160 واحد صنعتی در آن مستقر هستند که از این تعداد بیش از 40 درصد این واحدها فعال می باشند.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار