معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: تا پایان روز سوم ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس در استان 55 نفر ثبت‌نام خود را نهایی کرده‌اند که از این تعداد 51 نفر مرد و چهار نفر زن هستند.
کد خبر: ۱۱۳۳۴۷۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۵ 22 October 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، محسن حسین‌میرزایی صبح امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری گفت: تا پایان روز سوم ثبت‌نام نهایی داوطلبان انتخابات مجلس در استان ۵۵ نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۵۱ نفر مرد و چهار نفر زن هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: سن ۳۱ نفر از ثبت‌نام‌کنندگان کمتر از ۴۵ سال است که نشان از حضور پررنگ جوانان در رقابت‌های انتخاباتی دارد.

وی در خصوص مدرک تحصیلی داوطلبان، بیان کرد: هشت نفر از داوطلبان دارای مدرک دکترا، ۴۶ نفر دارای مدرک فوق لیسانس و یک نفر دارای مدرک حوزوی است.

حسین‌میرزایی افزود: ثبت‌نام داوطلبان در رقابت‌های انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تا کنون از قشر‌های مختلف از جمله فرهنگیان، اعضای هیأت علمی، روحانیون، وکلا و سایر مشاغل است.

وی گفت: چهارمحال و بختیاری دارای چهار حوزه انتخابیه است که در حوزه انتخابی لردگان، خانمیرزا و فلارد تا کنون ۱۷ نفر ثبت‌نام کرده‌اند که از مجموع ثبت‌نام‌کنندگان این حوزه ۱۶ نفر مرد و یک نفر زن و در حوزه انتخابیه شهرکرد، سامان، بن و فرخ‌شهر نیز ۱۷ نفر ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۱۶ نفر مرد و یک نفر زن هستند.

رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار ۱۱ نفر ثبت‌نام خود را تا پایان روز سوم تکمیل کرده‌اند که از مجموع ثبت‌نام‌کنندگان ۱۰ نفر مرد و یک نفر زن و در حوزه انتخابیه بروجن ۱۰ نفر ثبت‌نام کرده‌اند که ۹ نفر مرد و یک نفر زن هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار