رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شهرکرد گفت: در 6 ماهه نخست امسال 51 هزار و 100 تن زباله در شهرکرد جمع‌آوری و به سایت دفن منتقل شد.
کد خبر: ۱۱۳۲۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۴ 18 October 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، داود مومنی گفت: در نیمه نخست امسال حدود ۲۷ هزار تن زباله خانگی، یک هزار و ۵۰۰ تن زباله پزشکی، حدود ۲۲ هزار و ۵۰۰ تن زباله عمرانی و حدود ۱۰۰ تن انواع زباله جمع‌آوری و به سایت دفن منتقل شده است.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شهرکرد، با بیان اینکه بیشترین زباله مربوط به زباله خانگی است، افزود: این میزان زباله توسط ۲۶ دستگاه کامیون پرس‌دار به صورت شبانه‌روزی به سایت منتقل شده است.

وی بیان کرد: هزینه جمع‌آوری، نظافت، رفت و روب، نگهداری، بارگیری و حمل و دفن زباله به مساحت پنج هزار هکتار با اعتباری بالغ بر ۳۸۰ میلیارد ریال طی این مدت انجام شده است.

مومنی با اشاره به فعالیت ۲۶۰ نیروی پاکبان در حوزه خدمات شهری شهرکرد، خاطرنشان کرد: حدود ۷۵ نفر از این نیرو‌ها در شیفت شب و مابقی در شیفت روز مشغول به فعالیت هستند.

وی گفت: با توجه به اینکه عرصه‌های عمومی شهر و وسایل حمل و نقل عمومی متعلق به خود شهروندان است بنابراین می‌طلبد نسبت به حفظ و نظافت محیط پیرامون خود کوشا باشند چرا که این امر علاوه بر زیبایی شهر، باعث می‌شود شهرمان در طول روز پاکیزه بماند و نیاز به نظافت نداشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار