دیدار دو تیم شمس آذر قزوین و ذوب آهن اصفهان در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر با نتیجه ۲ بر یک به سودی تیم اصفهانی به پایان رسید.
کد خبر: ۱۱۳۰۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۱ 06 October 2023

به گزارش تابناک قزوین، دو تیم شمس آذر قزوین و ذوب آهن اصفهان در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشور و از ساعت ۱۷:۱۵ عصر امروز در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین مقابل یکدیگر صف آرایی کردند.

هواداران قزوینی در این بازی هم همچون گذسته شاگردان سعید دقیقی را تنها نگذاشتند و حضور پرشوری از خود به ثبت رساندند. همچنین حدود ۵٠٠ هوادار خانم نیز با حضور در ورزشگاه به تشویق شمس آذر پرداختند.

در این بازی که با قضاوت وحید زمانی همراه بود، شمس آذر با ترکیب علیرضا جعفرپور، حسین گودرزی، مصطفی احمدی، هومن ربیع‌زاده، فراز امامعلی، علی آزادمنش، پوریا سرآبادانی، صادق آلبوصبیح، امیرمحمد نسایی، علی اصغر اعرابی و رحمان جعفری وارد زمین شد و محمد ربیعی سرمربی ذوب آهن نیز از ترکیب اولیه حبیب فرعباسی، سیدمحمد قریشی، نادر محمدی، امیرحسین رنگرز، پوریا آریاکیا، علی مصلح، مهرداد رضایی، کمال کامیابی‌نیا، سجاد آشوری، محمدجواد محمدی و سبحان خاقانی برای رویارویی مقابل شاگردان سعید دقیقی استفاده کرد.

در نیمه اول، شمس آذری‌ها در حالی که بازی را هجومی دنبال می‌کردند و چند موقعیت جدی گلزنی ایجاد کرده بودند، در دو صحنه غافلگیر شدند و محمد جواد محمدی در دقایق ۲۸ و ۳۶ برای ذوب آهن گلزنی کرد.

در اواسط این نیمه داور بازی به دلیل اعتراضات سعید دقیقی، او را با کارت زرد جریمه کرد.

در ادامه شاگردان دقیقی علیرغم خلق موقعیت روی دروازه اصفهانی ها، موفق به گلزنی نشدند و بازی در نیمه اول با نتیجه ۲ بر صفر به سود ذوب آهن به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم بازی و با تصمیم دقیقی یک تغییر در ترکیب شمس آذر صورت گرفت و عیسی مرادی به عنوان جایگزین صادق آلبوصبیح وارد زمین شد.

شمس آذری‌ها نیمه دوم را هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۴۶ جدی‌ترین تهدید خود را ایجاد کردند که توپ با برخورد به تیر دروازه ذوب آهن به بیرون رفت. در این صحنه بحث برانگیز قزوینی‌ها با جدیت اعتقاد داشتند توپ وارد دروازه شده، اما داور این نظر را نپذیرفت و رای به ادامه بازی داد.

در دقیقه ۵۵ نیز بعد از تعویض کمال کامیابی نیا کاپیتان ذوب آهن و ورود فردین یوسفی، قزوینی‌ها دوباره فرصت داشتند که به گل برسند، اما با خطای نادر محمدی مدافع ذوب آهنی ها، مهاجم شمس آذر نتوانست با دروازه بان تک به تک شود. در ادامه این صحنه و به دنبال اعتراضات صورت گرفته و مشورت داور با کمک داور، نادر محمدی با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد تا ذوب آهن بازی را با ده نفر ادامه دهد.

دقیقی در دقیقه ۶۹ با تعویض هومن ربیع زاده و وارد کردن سجاد جعفری، توان هجومی تیم خود را افزایش داد.

در دقیقه ۷۷ سرانجام حملات پرتعداد شمس آذر نتیجه داد و توپ با ضربه سر عیسی مرادی و اشتباه حبیب فرعباسی دروازه بان ذوب آهن، گل شد و فاصله دو تیم به حداقل رسید.

فشار حملات شمس آذر در ۱۵ دقیقه پایانی بازی سبب شد ذوبی‌ها به بازی کاملا دفاعی روی بیاورند و به فکر حفظ نتیجه باشند.
در بازی که تصمیمات داوری در آن بحث برانگیز بود، در دقیقه ۹۵ صحنه‌ای رقم خورد که قزوینی‌ها اعتقاد به پنالتی داشتند، اما داور این موضوع را رد کرد.

در دقایق پایانی بازی با وجود استمرار حملات خطرناک شمس آذر، مهاجمین این تیم موفق به گلزنی نشدند و این دیدار بعد از ۸ دقیقه وقت اضافه با نتیجه ۲ بر یک به سود ذوب آهن اصفهان به پایان رسید.

با این نتیجه شمس آذر همچنان در رده چهاردهم جدول قرار دارد وذوب آهن با کسب پیروزی در هفته هفتم به جمع صدرنشینان لیگ اضافه شد.
منبع/فارس

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار