معاون امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور با اشاره به اینکه چهارمحال و بختیاری در توسعه، صنعت و اقتصاد از یک جایگاه مطلوب برخوردار است، گفت: درحال حاضر زنجیره ارزش ۳۱ استان در کشور تهیه شده همچنین باید تلاش شود تا فرایند صدور مجوز واحدهای تولیدی به حداقل میزان برسد.
کد خبر: ۱۱۳۰۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۳ 06 October 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، محسن کوشش‌تبار عصر امروز در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه درحال حاضر زمان ورود نرم‌افزاری به حوزه توسعه است، گفت: این موضوع با استفاده از تفکر، شناخت استعدادها، افزایش بهره‌وری و ... امکان‌پذیر است.

معاون امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور ادامه داد: شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی یک فرصت بسیار مناسب است چرا که به واسطه آن می‌توان موضوعاتی که در استان‌ها حل نمی‌شود را حل کرد.

وی با اشاره به اهمیت بهبود فضای کسب و کار برای فعالان اقتصادی در استان‌های کشور، افزود: لازم است ایستگاه‌های زائد صدور مجوز کسب و کارها کاهش پیدا کند.

کوشش‌تبار عنوان کرد: درحال حاضر زنجیره ارزش ۳۱ استان در کشور تهیه شده همچنین باید تلاش شود تا فرایند صدور مجوز واحدهای تولیدی به حداقل میزان برسد.

وی اضافه کرد: چهارمحال و بختیاری در حوزه تولید آبزیان، ماهیان سردابی، بادام و... در کشور رتبه برتر دارد و این استان در توسعه، صنعت و اقتصاد از یک جایگاه مطلوب برخوردار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار