مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه 19 واحد صنعتی مطرح و صادرات‌محور در این استان فعال است، گفت: طی سال‌ گذشته 90 واحد جدید صنعتی به تعداد واحدهای صنعتی استان افزوده شد.
کد خبر: ۱۱۳۰۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۲ 06 October 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، فضل‌الله رحمتی عصر امروز در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی با بیان اینکه یک هزار و ۱۴ واحد صنعتی در این استان وجود دارد، گفت این استان از نظر تعدد واحد‌های صنفی در رتبه ۲۴ و از نظر میزان سرمایه‌گذاری در این بخش در رتبه ۱۷ کشور قرار دارد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه ۱۹ واحد صنعتی مطرح و صادرات محور در این استان فعال است، گفت: طی سال گذشته ۹۰ واحد جدید صنعتی جدید به تعداد واحد‌های صنعتی استان افزوده شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۵۳ میلیون دلار کالا از چهارمحال و بختیاری صادر شده است، تاکید کرد: این میزان رشد ۴۷ درصدی صادرات را نسبت به مدت مشابه نشان می‌دهد.

رحمتی با اشاره به اینکه زنجیره ارزش نساجی یکی از ظرفیت‌های چهارمحال و بختیاری است، عنوان کرد: واحد‌های بسیار قوی‌ای در حوزه نساجی در این استان فعال است.

وی با اشاره به اینکه ۴۵۵ واحد صنعتی در چهارمحال و بختیاری در حوزه صنایع تبدیلی فعال است، بیان کرد: همچنین ۷۶ واحد صنعتی در استان در حوزه تولید خوراک دام، آبزیان و طیور فعالیت می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار