معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان از جابه‌جایی بیش از 5.5 میلیون تن کالا در 6 ماهه سال جاری از مبادی استان سمنان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۹۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹ 04 October 2023

به گزارش تابناک سمنان، غلامرضا طحان، معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران، از جابجایی بیش از ۵.۵ میلیون تن کالا در شش ماهه سال جاری از مبادی استان سمنان خبر داد و اظهار کرد: تعداد بارنامه‌های صادره در ۶ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۱۵ درصد رشد داشته است.

طحان گفت: در این بازه زمانی، ۳۴۱ هزار بارنامه توسط شرکت‌های حمل‌ونقل فعال در استان سمنان صادر شده است.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان از گچ، سنگ گچ، سنگ، سیمان، نمک و سیمان به‌عنوان مهم‌ترین کالا‌های جابه‌جا شده در استان یاد کرد و افزود: میزان جابه‌جایی کالا در ۶ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۲۰ درصد رشد داشته است.

طحان با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی رانندگان سخت‌کوش و فعالان حوزه حمل‌ونقل اظهار کرد: ۱۱۷ شرکت حمل‌ونقل کالا در استان سمنان مشغول به فعالیت هستند.

به گفته وی، هم‌استانی‌ها، رانندگان و صاحبان کالا می‌توانند هرگونه مشکل و شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ به‌منظور رسیدگی به این اداره کل اطلاع دهند.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان با بیان اینکه در حال حاضر بارنامه فقط به‌صورت الکترونیکی صادر می‌شود، گفت: رانندگان توجه داشته باشند قبل از اقدام به بارگیری و حین سفر قوانین و مقررات مربوط به این حوزه را با دقت رعایت کنند تا مشکلی متوجه آنان نشود.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار