استاندار سمنان گفت: اعتبارات حوزه گردشگری این استان نسبت به سال‌های گذشته ۶۰۰ برابر شده است.
کد خبر: ۱۱۲۹۲۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷ 01 October 2023

به گزارش تابناک سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان صبح امروز در نشست با فعالان حوزه گردشگری استان سمنان که در سالن جلسات غدیر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود حوزه گردشگری در این استان لازم است با اقدامات اصولی و تلاش بی‌وقفه سعی شود تا استان سمنان از معبر به مقصد مسافران تبدیل شود.

وی افزود: اعتبارات حوزه گردشگری نسبت به سال‌های گذشته ۶۰۰ برابر شده است که این افزایش چشمگیر نتیجه تلاش بی‌وقفه مدیران مربوطه و همچنین حمایت استانداری سمنان است.

استاندار سمنان تأکید کرد: در حوزه جشنواره‌های گردشگری باید این آمادگی وجود داشته باشد تا با جذب و دعوت گردشگران داخلی و خارجی، جشنواره‌هایی در خور و شأن مردم مهمان‌نواز این استان برگزار شود.

هاشمی با بیان اینکه مرمت بنا‌های تاریخی بسیار اهمیت دارد، افزود: در همه حوزه‌های توریستی ازجمله توریست صنعتی، معدنی، سلامت و. باید زیرساخت‌های لازم مهیا شود تا با جذب و ورود این افراد به استان به چرخه اقتصاد استان سمنان مساعدت شود.

وی با بیان اینکه احداث اقامتگاه‌های بوم‌گردی اقدام بسیار خوب و قابل‌تقدیری است، گفت: این آمادگی در استان سمنان وجود دارد تا حمایت‌های لازم در جهت رونق حوزه گردشگری به‌ویژه احداث اقامتگاه‌های بوم‌گردی انجام شود.
منبع/فارس

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار