مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در مرحله دوم قرعه‌کشی متقاضیان طرح جوانی جمعیت به ۳۷۳ نفر زمین واگذار شد، گفت: تاکنون ۴۸3 قطعه زمین قرعه‌کشی شده است و تا پایان سال آینده بر اساس ثبت‌نام متقاضیان این برنامه ادامه دارد.
کد خبر: ۱۱۲۹۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲ 01 October 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، حسینعلی مقصودی صبح امروز در حاشیه آئین دومین مرحله قرعه‌کشی اختصاص زمین رایگان به طرح جوانی جمعیت در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در این مرحله به ۳۷۳ متقاضی طرح جوانی جمعیت در استان زمین واگذار شد، گفت: تاکنون ۴۸۳ قطعه زمین قرعه‌کشی شده است و تا پایان سال آینده بر اساس ثبت‌نام متقاضیان این برنامه ادامه دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه سامانه ثبت‌نام متقاضیان در حال حاضر فعال است و افراد می‌توانند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند، ادامه داد: تا کنون قریب به ۴ هزار و ۲۰۰ نفر در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند که از این براری تعداد یک هزار و ۱۴ نفر تشکیل پرونده داده‌اند.

وی افزود: در عید غدیر ۱۱۰ واحد و در مرحله دوم قرعه‌کشی متقاضیان طرح جوانی جمعیت به ۳۷۳ نفر زمین واگذار شده است.

مقصودی با اشاره به اینکه شرایط بسیار مناسبی برای تشویق خانواده‌ها در راستای فرزندآوری و جوانی جمعیت صورت گرفته است، یادآور شد: بر اساس قانون جوانی جمعیت، وزارت راه و شهرسازی مکلف است به خانواده‌هایی که بعد از مهرماه ۱۴۰۰ صاحب فرزند سوم به بعد می‌شوند یک قطعه زمین رایگان واگذار کند.

وی اضافه کرد: هزینه آماده‌سازی زمین به صورت اقساطی و به مدت هشت سال از افراد دریافت می‌شود و بر اساس موقعیت زمین، حجم و میزان عملیات هزینه‌ها متفاوت است.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در پایان خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی به افرادی که قطعه زمینی به آن‌ها واگذار شده است از طریق پیامک انجام می‌شود تا به مرور مراجعه کرده تا در خصوص انعقاد قرارداد واگذاری اقدام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار