مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: برنامه‌های فراگیر پرورشی در پنج حوزه برای دانش‌آموزان استان سمنان در سال تحصیلی جدید در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۱۱۲۸۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵ 26 September 2023

به گزارش تابناک سمنان، سیدجمال وزیری، مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان صبح امروز در آیین نواخته شدن زنگ عاطفه‌ها به مناسبت آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس و برنامه جشن عاطفه‌ها، از دست‌اندرکاران این برنامه و دانش آموزان سمنانی به‌واسطه حضور در این برنامه تقدیر کرد.

وی اظهار کرد: بهار تعلیم و تربیت و هفته دفاع مقدس را گرامی می‌داریم و این مهم را به جامعه بزرگ ایثارگران و دانش آموزان و متولیان تعلیم و تربیت تبریک می‌گوییم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان ادامه داد: یکی از اهداف سند تحول بنیادین، تقویت مشارکت‌جویی و مشارکت‌پذیری بین دانش‌آموزان است و دبستان‌ها باید جایگاه تعلیم و تربیت دانش‌آموزانی در تراز نظام جمهوری اسلامی باشد.

وزیری ادامه داد: مدرسه خط مقدم جبهه فرهنگی است و مدیر مدرسه، فرمانده این جبهه محسوب می‌شود. اتفاقات خوب در جامعه از مدارس کلید خواهد خورد؛ چراکه بلوغ شخصیتی فرزندانمان از دبستان شکل می‌گیرد.

وی تصریح کرد: جشن عاطفه‌ها در راستای تقویت مشارکت‌جویی و تقویت تعاون بین دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان ادامه داد: «مهر مهدوی، معلم تمدن‌ساز و مدرسه صالح» شعاری است که برای سال تحصیلی جاری انتخاب کردیم و این جشن نمادی از مدرسه صالح است؛ چراکه دانش‌آموزان با همدلی و هم‌نوایی همدیگر را درک می‌کنند.

وزیری گفت: برنامه‌های فراگیر پرورشی در پنج حوزه برای دانش‌آموزان در استان سمنان در سال تحصیلی جدید در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، آیین نواخته شدن زنگ عاطفه‌ها به مناسبت آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس و برنامه جشن عاطفه‌ها با هدف حمایت از ۶ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز و دانشجوی نیازمند تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان و با حضور استاندار سمنان در مدرسه ابتدایی انبیا شهر سمنان برگزار شد.

در این برنامه، مدیران کل آموزش و پرورش، کمیته امداد امام خمینی (ره)، صداوسیمای مرکز سمنان و سایر مسؤولان استانی و شهرستانی حضور داشتند.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار