فروشگاه آنلاین شهر کتاب پاسداران با جمع آوری کم نظیری از انواع لوازم تحریر و نوشت افزار، امکان خرید و انتخاب این کالاها را بر اساس رنگ و کاربرد مورد نظر و سلیقه‌ی منحصر بفرد شما فراهم آورده است.
کد خبر: ۱۱۲۷۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲ 20 September 2023

خرید دفتری که به آن نیاز دارید!

در آغاز سال تحصیلی جدید، انتخاب لوازم تحریر و نوشت افزار مناسب برای دانش آموزان بسیار مهم است. این انتخاب به عنوان یک ابزار مهم برای موفقیت در تحصیلات و انجام وظایف درست و حساب شده است.

انتخاب کردن یکی از فرآیندهای اساسی در زندگی است. مفهوم انتخاب کردن به معنای برگزیدن یک گزینه از میان گزینه‌های موجود است. انتخاب کردن در هر زمینه‌ای، از زندگی روزمره تا تصمیمات حرفه‌ای، اهمیت بسیاری دارد. انتخاب لوازم تحریر و نوشت افزار از آن دسته انتخاب‌هایی است که به دلیل تنوع محصولات، برندها، طرح‌ها و رنگ‌ها همواره یک انتخاب حساس و گاه دشوار در نظر می‌آید. فروشگاه آنلاین شهر کتاب پاسداران با جمع آوری کم نظیری از انواع لوازم تحریر و نوشت افزار، امکان خرید و انتخاب این کالاها را بر اساس رنگ و کاربرد مورد نظر و سلیقه‌ی منحصر بفرد شما فراهم آورده است.

دفتر مشق:

در این فروشگاه برندهای معتبر و پرطرفدار دفتر مشق نظیر دفتر دات نوت ، دفتر سم ، دفتر پیل و دفتر نهال را می‌توانید بیابید و همچنین انواع دفتر فانتزی، دفتر نقاشی ، دفتر طراحی و دفتر زبان را متناسب با وضعیت تحصیلی و نیاز خود خریداری نمایید. در ادامه به معرفی چند دفتر مشق محبوب می‌پردازیم:

دفتر مشق دات نوت:

دفتر دات نوت (dotnote) یک برند برتر و مطرح در حوزه تولید و عرضه دفتر و لوازم تحریر است که با کیفیت بالا و طراحی‌های منحصر به فرد، محصولات خود را به بازار ارائه می‌دهد. این برند با داشتن تجربه‌ی چندین ساله در صنعت تولید، به یکی از پیشروهای این صنعت تبدیل شده است و با استفاده از مواد با کیفیت، تلاش می‌کند تا ارتباطی متعهدانه و مبتنی بر ارتقاء کیفیت محصولات خود، با مشتریان برقرار نماید. دفتر فرمول دات نوت با طراحی جذاب و متفاوتِ خود به عنوان یک انتخاب برتر برای دانش‌آموزان، دانشجویان، و افرادی که به دنبال لوازم تحریر خاص و با کیفیت هستند، شناخته می‌شود. دفتر فرمول زیست، دفتر فرمول شیمی، دفتر فرمول فیزیک، دفتر فرمول زبان خارجه و دفتر فرمول ریاضی از شناخته‌شده‌ترین و محبوب‌ترین انواع دفتر مشق دات نوت هستند. از دیگر محصولات دات نوت می‌توان به دفتر مشق دخترانه دات نوت، انواع دفتر طراحی دات نوت، تو دو لیست دات نوت و انواع دفترچه یادداشت دات نوت اشاره داشت.

دفتر مشق سم S.a.m:

برند سم (s.a.m) با سابقه‌ای بیش از دو دهه در تولید و عرضۀ انواع دفتر و محصولات مشابه، به یکی از پرطرفدارترین برندهای حال حاضر بازار لوازم تحریر تبدیل شده است. این برند با تلفیق مؤلفه‌های مختلف در طراحی یک دفتر، تولید دفترهایی را در پیش گرفته که سلیقه‌های مختلف را با انتخاب‌های شخصی‌سازی‌شدۀ هر گروه خاص پیوند می‌زند. دفتر سم علاوه بر خصوصیات ظاهری مجذوب‌کنندۀ خود، با کیفیت ویژه و بالا در مقولۀ صحافی و جنس کاغذ و جلد، مخاطب خود را تبدیل به همراهی همیشگی و طولانی مدت می‌کنند و نشان این حرف در استقبال مخاطبان از آن خلاصه می‌شود.

خرید دفتری که به آن نیاز دارید!

دفتر نقاشی و طراحی

از قدیم گفته‌اند پشت هر شاهکاری، همواره یک طرحِ اولیه نهفته است. تاریخِ خلاقیت مملو از داستان‌هایی است که ثابت می‌دارند دفتر طراحی ابزاری ضروری برای دانش آموزان و هنرمندان جهت فراهم آمدنِ عرصه‌ی بیانِ هنریِ ایشان است.

دفتر طراحی ابزاری است که هر فرد خلاق برای آن که به ایده‌هایش نمودی بیرونی دهد، نیازش دارد. فرقی نمی‌کند که این ایده‌ها در راستای انجام پروژه‌ای خاص باشد که روی آن کار می‌کند یا بارقه‌هایی شهودی و برآمده از انتزاع.

دفتر طراحی می‌تواند با شما در هر جا، هر موقعیت و هر زمان همراه بوده و آماده باشد تا ایده‌های شما را به نقوش و طرح‌هایی قابل رویت بدل سازد.

دفتر طراحی (sketchbook) دفتری با صفحات خالی برای طراحی و نقاشی در اندازه و طرح‌های مختلف است و غالباً توسط دانش آموزان، هنرجویان و هنرمندان برای طراحی یا نقاشی به عنوان بخشی از فرآیند خلاقانه‌شان استفاده می‌شود.

دفتر طراحی ابزاری ارزشمند برای ثبت امور پژوهشی، یادداشت برداری و نشانگری تاریخی جهت رویتِ پیشروی مهارت‌های فردیِ یک هنرمند است. داشتنِ عادتی منظم و مستمر در نه تنها مهارت‌های طراحی و نقاشی شما را بهبود می‌بخشد، بلکه امکانی برای تجربه‌ی سبک‌های مختلف در این حوزه را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد.

دفتر برنامه ریزی

دفتر برنامه ریزی ابزاری بسیار مفید و کارآمد برای برنامه‌ریزی و مدیریت زمان است. دفتر برنامه ریزی به شما کمک می‌کند تا اهداف، وظایف، فعالیت‌ها و رویدادهای مهم خود را در یک جا ثبت و به صورت منظم و مؤثر پیگیری کنید. دفتر برنامه ریزی نه تنها باعث افزایش بهره‌وری و کارایی شما می‌شود، بلکه باعث می‌شود شما از روند زندگی خود لذتی بیشتر برده و خلاقیت و انگیزه خود را برای دستیابی به اهداف و انجام امورتان حفظ کنید.

دفتر برنامه ریزی می‌تواند به شکل‌های مختلف باشد. بعضی از دفاتر برنامه ریزی آماده هستند و شما فقط باید اطلاعات خود را در آن‌ها وارد کنید. بعضی دیگر از دفاتر برنامه ریزی خالی هستند و شما می‌توانید طرح و ساختار آن‌ها را به دلخواه خود تغییر دهید. هر دو نوع دفتر برنامه ریزی مزایا و معایب خود را دارند. اگر شما دوست دارید که ساده و سریع برنامه‌ریزی کنید، دفتر برنامه ریزی آماده برای شما مناسب‌تر است. اگر شما علاقه دارید که یک برنامه ریزی خلاقانه و شخصی داشته باشید، دفتر برنامه ریزی خالی برای شما گزینه مناسب‌تری است.

خرید دفتری که به آن نیاز دارید!

مزایای خرید از فروشگاه آنلاین شهر کتاب پاسداران:

تنوع محصول و برند:

در این فروشگاه معتبر، از برترین انواع برند لوازم تحریر داخلی و خارجی بهره‌مند خواهید شد. از نام‌های معروف مانند فابر کاستل، استدلر، پنتر، زبرا، اشنایدر تا مپد و اونر؛ همگی با مجموعه‌ای از بهترین محصولاتشان در اینجا حضور دارند. شما به راحتی می‌توانید بین این برندها گردش کنید و خریدی شگفت‌انگیز را آغاز کنید.

ارسال فوری سفارشات:

با خدمات ارسال فوری سفارشات فروشگاه آنلاین شهر کتاب پاسداران، می‌توانید سفارش خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت کنید. شما با اطمینان می‌توانید بدون هیچ تردیدی، انتظار دسترسی به خرید لوازم تحریر تخفیف دار، در کوتاه‌ترین زمان ممکن را داشته باشید. شهر کتاب پاسداران، هر لحظه را به عنوان مهم‌ترین و با ارزش‌ترین لحظه می‌داند و هر سفارشی را به سرعت به درب منزل شما ارسال می‌کند.

تضمین رضایت شما با ضمانت بازگشت کالا:

یک مفهوم مهم که همیشه در ذهن مشتریان وجود دارد، رضایت از خرید خود است. شما هنگام خرید از فروشگاه آنلاین شهر کتاب پاسداران، به عنوان یک مشتری محترم، از ضمانتی محکم برخوردار خواهید بود. اینجا، به کیفیت محصولات و خدمات ارائه‌شده اعتماد دارند و به همین دلیل، در صورت نیاز به تغییر یا بازگشت کالا، آماده‌اند تا خواسته‌ی شما را برآورده کنند.

تخفیف و جشنواره:

با انتخاب و خرید لوازم تحریر و محصولات نوشت افزاری خود از فروشگاه آنلاین شهر کتاب پاسداران از تخفیف برخوردار خواهید شد. این فروشگاه با برگزاری جشنواره‌ و اراپه تخفیف دائمی روی محصولات خود امکان یک خرید ارزان و مقرون به صرفه را برای شما فراهم آورده است.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار