بیش از دو هزار ویژه برنامه در هفته دفاع مقدس در استان مرکزی اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۶۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۵ 18 September 2023

به گزارش تابناک مرکزی،مدیر کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی امروز در جمع خبرنگاران گفت: قدردانی از ۵۰۰ رزمنده و خانواده آنان از برنامه‌های امسال است که روز ۲۹ شهریور انجام می‌شود.

سرهنگ کریمی اظهار کرد: این آیین در سطح شهرستان‌های استان مرکزی نیز با تجلیل از ۳۰۰ نفر از ایثارگران دفاع مقدس برگزار می‌شود.

وی گفت: برگزاری رژه نیروهای دفاع مسلح از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان مرکزی است و این آیین ساعت هشت صبح روز جمعه سی و یکم شهریورماه جاری در اراک برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی با یادآوری برگزاری همایش رزمندگان دفاع مقدس استان همزمان با روز پنجم مهرماه در مصلی اراک، خاطرنشان کرد: برگزاری نمایش میدانی «به آینه نگاه کن» با موضوع غدیر، انقلاب، مدافعان حرم و امنیت از دیگر برنامه‌های هقته دفاع مقدس در این استان است و این نمایش از یکم تا هفتم مهرماه، ساعت ۱۹ در محل باغ موزه دفاع مقدس اجرا می‌شود.

سرهنگ کریمی ادامه داد: رونمایی از کتاب، اجرای شب شعر و آیین نمایش مردان آفتاب پنج، بخش دیگری از برنامه‌های این هفته در استان مرکزی است که این نمایش از بیست و نهم شهریورماه جاری تا سوم مهرماه در مرکز آموزشی شهید محلاتی شهرستان محلات برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: یادواره شهید آیت‌الله محلاتی و ۱۰۰ شهید شهرستان محلات ۳۰ شهریورماه جاری در این شهرستان برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی اضافه کرد: تکریم و تجلیل از ۲۰ هزار نفر از رزمندگان دوران دفاع مقدس، رونمایی از ۱۰ عنوان کتاب صوتی و مکتوب، برپایی تئاتر خیابانی، برپایی شب شعر و رونمایی از یادمان شهدا نیز همزمان با هفته دفاع مقدس در این استان برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار