مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان هرمزگان مطرح کرد؛
تابناک هرمزگان- رکن‌الدینی گفت: در هفته دفاع مقدس رزمندگان پیشکسوت و همسران رزمندگان، زنان و فعالان دفاع مقدس، جانبازان، آزادگان خانواده‌های معزز شهدا شامل شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و مدافع امنیت تجلیل می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۲۶۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸ 15 September 2023

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان// «رضا رکن‌الدینی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در نشست خبری با اصحاب رسانه استان ضمن تسلیت ایام رحلت پیامبر عظیم الشان اسلام و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع)، اظهار داشت: کم کم به ایام حماسه آفرینی دلاورمردان و زنان این سرزمین و هفته دفاع مقدس نزدیک می‌شویم.

وی افزود: دفاع مقدس نماد ایستادگی و استواری ملت ایران به رهبری امام راحل در برابر قدرت‌های جهانی بود ملت ما با پیشتوانه ایمان و تقوا و هدایت‌های امام توانست هشت سال از آب و خاک و میان کشور دفاع و حراست کند و ذره‌ای از این خاک را به دشمن ندهد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هرمزگان عنوان کرد: رزمندگان استان هرمزگان نیز در 8 سال دفاع مقدس اقدامات بسیار خوبی انجام داده و در عملیات‌های مختلف شرکت کردند و تعداد زیادی از عزیزان نیز به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

وی تصریح کرد: هفته دفاع مقدس زمان مناسبی برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، جانبازان و ایثارگران است و می‌توان الگوهای خوبی از آن زمان به نسل فعلی معرفی کرد.

رکن الدینی گفت: در هفته دفاع مقدس برنامه‌های مختلفی داریم که مهم‌ترین آن تجلیل از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس است، در این آیین که مقرر شده 29 شهریور در سراسر کشور برگزار شود از پیشکسوتان دفاع مقدس تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی ادامه داد: در این روز از رزمندگان پیشکسوت و همسران رزمندگان، زنان و فعالان دفاع مقدس، جانبازان، آزادگان خانواده‌های معزز شهدا شامل شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و مدافع امنیت تجلیل می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هرمزگان گفت: دیگر برنامه مهم برگزاری رژه ملی نیروهای مسلح در جوار آب‌های نیلگون خلیج فارس با حضور نیروهای نظامی حاضر در استان برگزار و اقتدار این نیروها به رخ دشمنان کشیده خواهد شد.

وی ادامه داد: دیگر برنامه‌های مهم هفته دفاع مقدس شامل عطرافشانی گلزار شهدا و راهپیمایی خانوادگی با شعار «قهرمانان میدان یا پهلوانان ماندگار»، برگزاری همایش علم و دانش و تعیین نقش تبیین ‌و نقش علم و فناوری در تقویت اقتدار ملی و دفاع و ولایتمداری جوانان با حضور دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب خواهد بود.

رکن الدینی تجلیل از خانواده مدافعان سلامت و رزمایش پدافند غیرعامل را دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد و گفت: تلاش داریم با برنامه ریزی لازم بتوانیم بهترین برنامه‌ها را در این هفته جهت آشنایی نسل جوان با اقدامات جوانان در دفاع مقدس برگزار کنیم.

انتهای پیام//

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار