یک کارشناس مسائل مذهبی با اشاره به تقابل دیدگاه‌های روشنفکرانه با برخی مسائل دینی گفت: در مسائل و احکام دینی، هرگاه منافع انسان‌ها در خطر باشد، شبهات و اعتراضات مطرح می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۶۵۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۷ 15 September 2023

به گزارش تابناک سمنان، حجت‌الاسلام حسن جمشیدی، کارشناس مسائل مذهبی پیش از ظهر امروز در آیین عزاداری و سوگواری رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت سبط اکبر ایشان، امام حسن مجتبی (ع) و حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) در سمنان، ضمن تسلیت این ایام حزن و اندوه اهل‌بیت (ع) بیان کرد: طبق فرمایش قرآن کریم، رسالت پیامبر اکرم (ص) و وظیفه ائمه اطهار (ع)، هدایت انسان‌ها از ظلمات به‌سوی نور است.

وی با اشاره به تقابل دیدگاه‌های روشنفکرانه با برخی مسائل دینی گفت: در مسائل و احکام دینی، هرگاه منافع انسان‌ها در خطر باشد، شبهات و اعتراضات مطرح می‌شود.

جمشیدی نقش شیطان را در انحراف انسان‌ها از صراط مستقیم و هدایت پررنگ دانست و افزود: شیطان با تمام قوا درصدد گمراه‌سازی انسان‌ها و دور کردن آنان از پیامبر (ص) و اهل‌بیت (ع) می‌باشد.

این کارشناس مسائل مذهبی، مهم‌ترین وسیله نجات از گمراهی و ضلالت را تمسک به حجت الهی دانست و گفت: پناه بردن به حبل الهی و چنگ زدن به باب نجات امت تنها مسیر هدایتی است که امروز جز با توسل و التجا به درگاه اهل‌بیت (ع) و امام زمان (عج) حاصل نمی‌شود.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار